Acer Aspire 14 AI Review. Urenlang werken, studeren of bingen zonder de lader nodig te hebben

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de nieuwe Acer Aspire 14 AI. Deze laptop, die 800 euro kost, heeft een erg lang uithoudingsvermogen en is voorzien van een oledscherm. Wat hij verder allemaal heeft te bieden, lees je hieronder. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hmm hoe verprutst je een laptop, in de basis een leuk ding.
Maar dat het geheugen gesoldeerd is en ik kan het mis hebben geen 2de nvme slot?
Nu ben ik geen Acer liefhebber, maar dacht ziet er niet verkeerd uit, tot die laatste 2 punten die ik aanhaalde.
Nee, jammer niet iets voor mij, zeker die vervelende trend van gesoldeerd geheugen.
Zou met 1 nvme kunnen leven maar met 16 GB werkgeheugen nee, wil gewoon 32 GB anno 2025.
Dan zou ik het minder erg vinden.

Nee, wil gewoon een laptop met los werkgeheugen en minimaal 2a 3 plekken voor opslag.

Hmm hoe verprutst je een laptop, in de basis een leuk ding.
Maar dat het geheugen gesoldeerd is en ik kan het mis hebben geen 2de nvme slot?
Nu ben ik geen Acer liefhebber, maar dacht ziet er niet verkeerd uit, tot die laatste 2 punten die ik aanhaalde.
Nee, jammer niet iets voor mij, zeker die vervelende trend van gesoldeerd geheugen.
Zou met 1 nvme kunnen leven maar met 16 GB werkgeheugen nee, wil gewoon 32 GB anno 2025.
Dan zou ik het minder erg vinden.

Nee, wil gewoon een laptop met los werkgeheugen en minimaal 2a 3 plekken voor opslag.
Begrijp het maar hoe kleiner de model hoe groter de kans dat ze alles vast solderen helaas. Anno 2025 zit ik al op 64gb werkgeheugen 32 is vaak net aan.

Begrijp het maar hoe kleiner de model hoe groter de kans dat ze alles vast solderen helaas. Anno 2025 zit ik al op 64gb werkgeheugen 32 is vaak net aan.
Ja ik ook en daarnaast 2 x opslag vind ik gewoon fijn.
1 voor het OS/programma's en 1 vd rest.
En betreffende het geheugen wil ik graag kunnen upgraden als het nodig.
Minimaal is 16 GB, liever 32 GB als basis en bij sommige zaken workstation bv 64 GB of meer.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf een Lunar Lake-laptop met 32 GB. Om eerlijk te zijn: het is een van de fijnste laptops die ik tot nu toe heb gehad.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh