TI News Bot
News
- Lid geworden
- mrt 6, 2017
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bij een scherm als dit is een curve wel zinvol ja, anders heb je een bureaustoel op een rails nodig.
Ik zou in ieder geval eerst op zoek moeten naar een breder bureau.
Dat snap ik. Een manier is iedere keer dezelfde pagina ertussen zetten en dat is nogal saai. Ik neem je suggestie mee.Bedankt @Frank Everaardt ! Hele leuke en nuttige informatie en zou zo in een algemeen artikel kunnen (waar je dan heen kan linken bij deze test, wink wink *hint* *hint*)
Nee grapje natuurlijk het is de site van jou, maar ik vind dit soort dingen vaak nog leuker/interessanter om te lezen dan de product reviews omdat je hierna of echt begrijpt waar je naar kijkt![]()
Ja dezelfde pagina zou ik niet doen, maar als je dus ergens een aparte uitleg hebt en daar altijd een linkje naar doet op zo'n testresultaten pagina kan het wel interessant zijn.Dat snap ik. Een manier is iedere keer dezelfde pagina ertussen zetten en dat is nogal saai. Ik neem je suggestie mee.
Ja, misschien meer iets van een voetnoot aan het einde van dergelijke artikelen met een link naar werkwijze/toelichting !?Ja dezelfde pagina zou ik niet doen, maar als je dus ergens een aparte uitleg hebt en daar altijd een linkje naar doet op zo'n testresultaten pagina kan het wel interessant zijn.
Vooral voor diegene die "toevallig" de eerste keer op ti komt en daar dan tegen deze resultaten aanlopen kan dat interessant zijn om de resultaten beter te duiden (alhoewel jij dat natuurlijk ook voor de gebruiker al doet)
Nuja het is in ieder geval een suggestie. Ik vond je extra uitleg heel interessant tenminste![]()