ADV: Test en win een revamp van je systeem met de producten van Deepcool

Lid geworden
mrt 6, 2017
We kunnen ons goed voorstellen dat je na verloop van tijd een beetje uitgekeken raakt op je build. Je hebt je systeem ooit samengesteld met zorgvuldig gekozen componenten. Misschien is het nu wel tijd om alles tegen het licht te houden. Je kunt je systeem bijvoorbeeld voorzien van een krachtigere of betere voeding om een nieuwe gpu aan te kunnen, je processor optimaal laten koelen om nóg betere prestaties te realiseren en van nog meer betrouwbaarheid te profiteren, en misschien is het ook wel tijd voor een nieuwe kast met een betere airflow, meer ruimte en extra functionaliteit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke actie weer! Ik zou graag meedoen, alleen heb de andere hardware nog niet. Dit gaat ook nog wel even duren vermoed ik.
Dus ik sla deze over.

Hele mooie actie dit al ga ik 'm zelf overslaan, ik game al een tijdje niet meer op de pc dus voor mij is het behoorlijk overkill.
Bovendien ben ik tegenwoordig een liefhebber van compacte systemen, hoe kleiner hoe beter.

Net een drama ombouw van een budget gaming systeem achter de rug vandaag met een budget kast. Ik doe het graag eens over met wat degelijker spul. Ben reuze benieuwd naar het eventuele verschil in ervaring.
M.a.w. count me in !!

Als er een set in het wit is, zou ik graag mee doen.
Een zwarte set past helaas niet bij de rest van de omgeving.

Dank aan Deepcool en Technology Insider

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh