AMD Radeon RX 9070 GRE: verpakking wijst op release buiten China

Lid geworden
mrt 6, 2017
VideoCardz heeft een afbeelding te pakken gekregen van De Sapphire RX 9070 GRE. Opvallend is dat de tekst in het Engels is, aangezien deze gpu tot dusver beperkt is voor de Chinese markt. Dat wijst erop dat AMD plannen heeft om deze RDNA 4-gpu breder beschikbaar te maken. De releasedatum of adviesprijs komen voorlopig niet aan bod. In het najaar van 2025 deden er geruchten de ronde over een 16GB-variant, maar die heeft tot dusver de markt nog niet bereikt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
AMD is ALTIJD te laat met dit soort dingen..
Had mijn zinnen op deze kaart gelegd voor de woonkamer pc..
En dan hoor en lees je geruchten dat de kaart niet meer uit zou komen wegens dat het VRAM momenteel heel erg prijzig is.

Toen maar een normale 9070 erin gezet.. Tot op de dag van vandaag geen spijt gehad.

AMD is ALTIJD te laat met dit soort dingen..
Tot op de dag van vandaag geen spijt gehad.

Dan is het maar goed dat ze hiermee ook weer te laat waren. Anders had je een kaart gehad waar je ontevreden over was geweest. :p

Kan een leuke kaart zijn voor een console-build bij de tv maar dat zal geheel van de prijs afhangen, ik hou 'm in ieder geval in de gaten voor het geval dat Steam Machine nog 3 jaar op zich laat wachten want dan zal ik toch zelf aan de slag moeten. :(

Dan is het maar goed dat ze hiermee ook weer te laat waren. Anders had je een kaart gehad waar je ontevreden over was geweest. :p
Het ligt er net aan waar je het voor wilt gebruiken.
Waarschijnlijk had ik die kaart voor die prijs gekocht en niet om de prestaties.. Aangezien die toch beter zijn dan een RX 9060XT.
Maar met een 9070 hou ik het wel wat langer uit, en nou kan ik prima een 1440P monitor op aan sluiten zonder veel in te leveren op performance.

Wat een 9070 levert op 230-240 watt is echt niet normaal meer.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh