AMD Ryzen 7 5800X3D 10th Anniversary Edition gespot bij Indiase winkel

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er is meer bewijs opgedoken dat AMD een 10th Anniversary-editie van de Ryzen 7 5800X3D gaat uitbrengen. De processor is namelijk door de Twitteraar Momomo_us gespot bij 99deals.in. De website van de Indiase webinkel laat ook foto's zien van de onaangekondigde X3D-chip. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Voor een hoofdprijs zou ik hem niet kopen. Voor de fun zou ik er nog wel €267 voor over hebben.

Vermoed een prijs van zeker 300 - 330 euro.

Aangezien in de EU en voornamelijk NL alles duurder word gemaakt.

267 euro lijkt me te mooi om waar te zijn.

Een leuke upgrade voor de AM4 bezitters. Maar ook voor new builds, een goedkoop moederbordje en hergebruik van je huidige DDR4 en je kunt weer de huidige RAM crisis overbruggen en zelfs heel die DDR5 overslaan, voor DDR6. Want werd DDR6 niet volgens de geruchten in 2027 uitgebracht door leverancier???? Ik zie de AMD marketing afdeling al smullen 3keer6 DDR6/PCIe6/AM6 :rofl:
Jammer dat ze niet iets extra hadden meegenomen zoals iets meer Ghz en/of meer X3D cache geheugen.

Laatst bewerkt:
Een simpel moederbordje & goedkoop moederbordje en hergebruik van je huidige DDR4 en je kunt weer de huidige RAM crisis overbruggen en zelfs heel die DDR5 overslaan, voor DDR6. Werd DDR6 niet volgens de geruchten in 2027 uitgebracht door leverancier????
Jammer dat ze niet iets extra hadden meegenomen zoals iets meer Ghz en/of meer X3D cache geheugen.

Je zegt dat wel heel makkelijk.. Denk maar niet dat DDR6 goedkoop gaat worden. Eerst jaar is zeker al prijzig. Als ze van dimm over gaan op socamm dan omdat het nieuwe tech is zal de prijzen de komende tijd ook nog een flink afremmen (dus langer duur blijven)
Dus dan heb je weinig keuze, of blijven op DDR4 of overgaan op DDR5
AI zal vast ook wel mee schalen met nieuw spul.. Waarschijnlijk zullen machines dan ook weer geupgrade worden met ddr6 spul.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh