AMD Ryzen 7 5800X3D had redesign nodig om terug op de markt te komen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind het wel bijzonder om te zien dat er ineens verschillende 5800 X3D"s aangeboden worden 2e hands.
Nog snel even voor de nieuwe generatie de oude meuk dumpen voor prijzen van over de €400.

De herintroductie van de eerste X3D-processor moet AM4-gebruikers terug een upgrademogelijkheid bieden.
Inderdaad alleen leuk voor een upgrade want gezien de prijzen kunnen we er wel mee ophouden om te doen alsof AM4 een betaalbaarder alternatief zou zijn voor een AM5 build, de verschillen zijn nihil.

Ik ben voorlopig blij met mijn 5600G, maar kan me voorstellen dat er ooit nog een snellere CPU in komt; al moet ik dan ook aan de GPU. :cry:

Ik ben voorlopig blij met mijn 5600G, maar kan me voorstellen dat er ooit nog een snellere CPU in komt; al moet ik dan ook aan de GPU. :cry:

Voor puur beeld weergave hoeft dat geen hele dikke GPU zijn.

Dat vraagt niet zoveel van GPU's als het om gewoon wat browser weergave/YouTube etc gaat.
Dan zou je dan profielen gewoon op Silent kunnen zetten.
Mijn 9070xt gaan de fans voor zover ik heb gezien nooit draaien bij desktop weergave

Dat ding heeft een maximaal verbruik van 304W. Ik heb een voeding van 400W ...

Dat is ook niet een GPU die ik zou aanraden voor wat desktop/Youtube weergave.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh