AMD Zen 6-desktopprocessors krijgen mogelijk NPU voor AI in plaats van iGPU

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat geeft mij erg gemengde gevoelens. Ga je voor een slappe iGPU die je toch altijd een erg handige fallback geeft, nu of in de toekomst om zonder losse kaart je systeem te kunnen laten draaien. Of anderzijds, ga je voor een NPU die wellicht te zwak blijkt op termijn wannneer die techniek echt relevant wordt. Mijn laatste PC (laptop) kwam met een NPU die als ik me goed herinner net niet aan de Co-pilot eisen voldeet. Daar lig ik dus echt helemaal niet wakker van. Geeft me ook flashbacks naar de Athlonx64's waarbij het OS eigenlijk pas echt optimaal ondersteuning bood op het moment dat die hardware al niet echt relevant meer was.

Laatst bewerkt:
Geeft me ook flashbacks naar de Athlonx64's waarbij het OS eigenlijk pas echt optimaal ondersteuning bood op het moment dat die hardware al niet echt relevant meer was.

Als Intel de eerste geweest, dan waren ze er veel sneller bij geweest. Die zijn altijd al voorgetrokken als het daarop aankomt. Beide 1 pot nat!

Als Intel de eerste geweest, dan waren ze er veel sneller bij geweest. Die zijn altijd al voorgetrokken als het daarop aankomt. Beide 1 pot nat!
Betere contacten op zijn minst. Maar dat het anders had gelopen, daar heb ik ook geen twijfel aan inderdaad.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh