AOC Q27B3CF2 Review. Een uitstekende 100Hz-monitor voor 200 euro.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Aan monitoren kun je veel geld uitgeven, maar voor wie de hand op knip houdt, kan in deze review van de AOC Q27B3CF2 terecht, een scherm met voordelen en een prijs van zo’n 200 euro. Om alvast wat te verklappen: dit scherm is erg compleet en biedt prima prestaties en is daarom een prima keuze. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
@Frank Everaardt , dit is in mijn mening inderdaad een net iets beter uitgebalanceerd product dan de eerder gereviewde AOC 27B3CA2. Wel vind ik de vormgeving wat ouderwets en de voet wederom een beetje 'iel'. Maar er valt natuurlijk altijd wel iets te klagen 🤡

Dit is wel een veel betere monitor als je het mij vraagt. Prima resolutie van 2.560x1.440 bij 27"

Dit is wel een veel betere monitor als je het mij vraagt. Prima resolutie van 2.560x1.440

Klopt. Maar wel een derde van de prijs duurder dan de eerder geteste monitor. Zoals ik gisteren ook aangaf: er kwam een vraag voorbij om schermen met een hoge refreshrate met een lagere prijs. Daar zie je er nu een paar van voorbijtrekken. Binnenkort komt er nog een andere voorbij, dat model biedt 180Hz voor heel weinig geld.

@Frank Everaardt , dit is in mijn mening inderdaad een net iets beter uitgebalanceerd product dan de eerder gereviewde AOC 27B3CA2. Wel vind ik de vormgeving wat ouderwets en de voet wederom een beetje 'iel'. Maar er valt natuurlijk altijd wel iets te klagen 🤡
Ik vind vormgeving iets waar ik niet te veel over wil zeggen. Onhandige zaken en materiaalkeuze benoem ik wel, maar wat ik persoonlijk van de vormgeving vind, vind ik niet mijn rol. De voet doet prima zijn werk, het is ook geen heel erg zwaar product en dus hoef je niet een zware constructie te hebben.

Maar wel een derde van de prijs duurder dan de eerder geteste monitor.
Dat klopt ook. Tenzij je echt niet meer wilt uitgeven, is deze alleen wel de betere keus. Spaar desnoods iets langer door..daar krijg je geen spijt van.

Dat klopt ook. Tenzij je echt niet meer wilt uitgeven, is deze alleen wel de betere keus. Spaar desnoods iets langer door..daar krijg je geen spijt van.
Klopt, maar ik kan en wil niet in de portemonnee kijken. Op Ti komen dus zowel goedkopere, als redelijk geprijsde als wat exclusievere producten aan bod. Zo probeer ik een beeld van de mogelijkheden in de markt te geven.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh