Apple Airpods 3 Pro Review. Meer dan gewone oortjes

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple heeft de draadloze oortjes op de kaart gezet, en in deze review maak je kennis met het nieuwste model van het merk: de Airpods Pro 3. Deze oortjes gaan voor zo’n 250 euro over de toonbank en hebben meer te bieden dan de gemiddelde sets. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben totaal niet gecharmeerd van siliconen proppen in m’n oren en ben dus voor de AirPods 4 ANC gegaan en die hebben een top geluid voor dopjes die los in je oren hangen, inclusief een uitstekende volle laag weergave.

Ik ben totaal niet gecharmeerd van siliconen proppen in m’n oren en ben dus voor de AirPods 4 ANC gegaan en die hebben een top geluid voor dopjes die los in je oren hangen, inclusief een uitstekende volle laag weergave.
Bij mij vallen de dopjes zonder siliconen tips uit mijn oren, vooral tijdens het sporten, dus ik heb geen keus. Ik heb nog steeds de eerste generatie Pro en die bevallen nog steeds behoorlijk goed. En dat na bijna 4 jaar hevig gebruik. Erg netjes!

Bij mij vallen de dopjes zonder siliconen tips uit mijn oren, vooral tijdens het sporten, dus ik heb geen keus. Ik heb nog steeds de eerste generatie Pro en die bevallen nog steeds behoorlijk goed. En dat na bijna 4 jaar hevig gebruik. Erg netjes!
Dat klopt ze zijn totaal ongeschikt om mee te sporten maar daar heb ik een lichtgewicht on-ear voor.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh