Apple kondigt iPhone 17 aan op 9 september tijdens 'Awe Dropping'-event

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple houdt een evenement op dinsdag 9 september. Zonder in detail te treden gaat het bijna zonder twijfel om de onthulling van de iPhone 17-serie, inclusief de langverwachte ultradunne iPhone 17 Air. De presentatie vindt plaats in het Steve Jobs-theater in Apple Park, om 19:00 Europese tijd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tegen beter weten in hopen op een Apple TV met een dedicated audio uitgang, anders zit er niets voor me bij dit jaar.

Waarom pakje je dan niet gewoon een splitter?
Ik heb er al een FeinTech splitter tussen gehad maar dat ging ten koste van de beeldkwaliteit van de Apple TV, dus moet er nog flink meer geld tegenaan en dat voor iets wat ik eigenlijk een net niet "oplossing" vind want buiten m'n apparatuur ben ik totaal niet gecharmeerd van allerhande extra kastjes en bossen kabels.
Het gaat vooral om de audio van concerten en ik heb het voor nu even opgelost door de Beelink ME Mini server ook als mediaspeler in te zetten, maar dat is qua bediening geen Apple TV. ;)
Post automatically merged:

Waarom pakje je dan niet gewoon een splitter?
Ik heb er al een FeinTech splitter tussen gehad maar dat ging ten koste van de beeldkwaliteit van de Apple TV, dus moet er nog flink meer geld tegenaan en dat voor iets wat ik eigenlijk een net niet "oplossing" vind want buiten m'n apparatuur ben ik totaal niet gecharmeerd van allerhande extra kastjes en bossen kabels.
Het gaat vooral om de audio van concerten en ik heb het voor nu even opgelost door de Beelink ME Mini server ook als mediaspeler in te zetten, maar dat is qua bediening geen Apple TV. ;)

Edit: Gelukkig klinken concerten tegenwoordig ook best goed met de sounbar want qua audio is de Marshall Heston 120 een forse stap vooruit t.a.v. de Sonos Arc.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh