Apple Macbook Neo is een groot succes volgen Tim Cook

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple lijkt een succes in handen te hebben met de MacBook Neo. Volgens CEO Tim Cook kende de Mac zijn beste lanceringsweek ooit onder nieuwe gebruikers. Tegelijk lopen de levertijden voor het instapmodel inmiddels op tot twee à drie weken, wat wijst op een hogere vraag dan verwacht. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zou het in de toekomst ook wel willen proberen. Alleen 8gb ram is wel erg weinig. Mijn laptop heeft nog 8gb ram wel met Windows. Maar drie tabbladen is toch echt het hoogst haalbare.

Ik zou het in de toekomst ook wel willen proberen. Alleen 8gb ram is wel erg weinig. Mijn laptop heeft nog 8gb ram wel met Windows. Maar drie tabbladen is toch echt het hoogst haalbare.
Het is in deze tijd te weinig en dat wil ik ook zeker niet verdedigen gezien de prijzen van Apple maar Mac OS functioneert er wel beter mee dan Windows.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh