Arlo lanceert nieuwe Essential 3-serie met AI-aangedreven Early Warning-systeem

Lid geworden
mrt 6, 2017
Arlo heeft begin deze maand een nieuwe serie beveiligingscamera's uitgebracht onder de naam Essential 3-serie. Deze maakt gebruik van Arlo’s AI-gestuurde Early Warning System, dat detectie, herkenning en proactieve waarschuwingen combineert om je huis beter te beveiligen. Met de Essential 3 introduceert Arlo ook voor het eerst Pan-Tilt-Zoom-camera’s (PTZ), die blindevlekken helpen voorkomen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nee, bah een abbo en duur ook, uitgaande van 3 camera's.
Nu snap ik het wel ze willen aan je verdienen en in je eco-systeem trekken.
Maar dan heb ik liever wat ik nu heb, eigen opslag en ok een app, als de fabrikant de server eruit trekt werkt die dan met bv een nas geen idee?
Ook niet in verdiept gezien de prijs.
Moet ik nog gaan doen en misschien heb ik geluk?
Maar was nu 60 euro kwijt excl. de 3 geheugenkaarten, maar die kan ik weer hergebruiken.
Zal misschien niet zo geavanceerd zijn, maaar voor nu voldoende.
Volgende systeem wil ik : 3 a 4 camera's met zowel micro sd opslag als de nas optie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh