Asus NUC 14 Pro Plus NUC14RVS Review. Luxe minimalisme

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een NUC is een minicomputer. Een klein zwart doosje; niet mooi maar functioneel. Bij de NUC 14 Pro Plus, die we in deze review bespreken, breekt Asus met dit beeld. Deze mini-pc is bijna net zo chic als een Mac mini. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke mini pc, jammer dat er geen 2de lan aansluiting opzit, zou standaard moeten worden.

Ik vindt het hele concept NUC er niet op vooruitgegaan sinds het is overgenomen door Asus dus voor een compacte pc zou ik nu kijken bij Minisforum of Beelink

Ik vindt het hele concept NUC er niet op vooruitgegaan sinds het is overgenomen door Asus dus voor een compacte pc zou ik nu kijken bij Minisforum of Beelink
Dit product is nog ontwikkeld toen NUC onderdeel was van Intel;-)

Dit product is nog ontwikkeld toen NUC onderdeel was van Intel;-)
Dat zijn de meeste NUC's nog maar nu met een Asus prijsstelling en bij een barebone hebben ze niet eens het excuus van duur geheugen en opslag, de Asus "ondersteuning" heeft me ooit doen besluiten geen enkel kant en klaar systeem meer van ze te kopen.
Asus heeft kennelijk een te groot en divers aanbod en dat is ten koste gegaan van de support, zelfs bij moederborden en GPU's die ik vrijwel altijd van Asus koop is dat merkbaar.

Idd ik zou ook bij andere fabrikanten kijken Ace Magic, Beelink, Minisforum en dergelijk.
Nucs, hmm prijzig, tenzij het een ouder model/open box model is.
Die game nucs vind ik zowiezo al niks, heeft weinig meer met een nuc temaken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh