Asus NUC 15 Pro Review. Vlotte mini pc voor kantoor en andere taken

Lid geworden
mrt 6, 2017
Asus heeft een flink assortiment aan NUC-modellen beschikbaar, een aantrekkelijk geprijsd model is de NUC 15 Pro. Een mini pc waarbij jij de keuze krijgt. Hij is er in een groot en klein formaat en dankzij de maatvoering die al jaren gelijk is: toepasbaar in tal van omgevingen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik zie dat er geen aansluiting meer zit voor een analoge headset, dat is maar beter zo denk ik. Op mijn (Intel) NUC zit er wel een en die is echt slecht. De hoofdtelefoon klikt er namelijk niet in vast en daardoor schiet hij steeds los. Ik heb daarom een externe hoofdtelefoon versterker aangesloten.

Ik zie dat er geen aansluiting meer zit voor een analoge headset, dat is maar beter zo denk ik. Op mijn (Intel) NUC zit er wel een en die is echt slecht. De hoofdtelefoon klikt er namelijk niet in vast en daardoor schiet hij steeds los. Ik heb daarom een externe hoofdtelefoon versterker aangesloten.
Lijkt me eerder een reden om hem terug te sturen voor garantie of beter onderzoek doen voordat je iets koopt.

Lijkt me eerder een reden om hem terug te sturen voor garantie of beter onderzoek doen voordat je iets koopt.

Vaak wordt alleen vermeld dat hij er wel of niet op zit. De matige kwaliteit van inpluggen wordt niet meegenomen in reviews.

En terugsturen. Dat had gekund en dan zou ik er een krijgen met dezelfde klacht.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh