Asus Prime AP303 Review. Een strakke behuizing van minder dan 100 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Een strakke kast voor 100 euro? Als dat je wens is, heeft Asus met de Prime AP303 een interessante kandidaat voor je. Deze kast is geschikt voor een gemiddelde build en kan moederborden met maximaal het ATX-formaat huisvesten. Het strakke voorkomen geeft hem iets zakelijks.
Asus geeft keuze bij dit model; er is een witte en een zwarte variant, en wie wil shinen kan kiezen voor een glazen zijkant. Voor wie meer waarde hecht aan airflow is hij ook verkrijgbaar met een metalen zijkant met gaatjes – zogeheten ‘mesh’ - die voor meer koeling zorgen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als de voeding en zijn kabels dan ook wit zijn, valt dat extra op.
Een voeding voorin vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ook de hoeveelheid mesh maakt het een wat goedkoop uitziende kast.

Als de voeding en zijn kabels dan ook wit zijn, valt dat extra op.
Een voeding voorin vind ik persoonlijk niet zo mooi. Ook de hoeveelheid mesh maakt het een wat goedkoop uitziende kast.
goedkoop is ie dan zeker niet.
Ja de voeding van voor of niet, als het een kleine compacte case is dan zou ik het nog wel snappen, hier niet echt, ze wilden natuurlijk niet te hoog gaan en daarom moet je alternatieve oplossingen zoeken. Ziet er best wel leuk en zoals ze zeggen zakelijk alhoewel er ook andere kasten zijn die nog zakelijker overkomen zonder veel mesh, dat ik dan weer iets meer gamer vind.

goedkoop is ie dan zeker niet.
Dat zeg ik ook niet.
Ik kom wel goedkopere kasten tegen met dezelfde looks :-)

Ziet er best wel leuk en zoals ze zeggen zakelijk alhoewel er ook andere kasten zijn die nog zakelijker overkomen zonder veel mesh
Ik kan hem niet echt linken aan een zakelijke look.

Dat zeg ik ook niet.
Ik kom wel goedkopere kasten tegen met dezelfde looks :-)

Ik kan hem niet echt linken aan een zakelijke look.
Ik bedoelde dat hij er goedkoper uitziet met al dat mesh (zoals jij zei) maar dat ie niet echt goedkoop is ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh