Asus ProArt X870E Creator WIFI Review. Een mooie basis voor een workstation

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Asus ProArt X870E Creator WIFI is een moederbord voor wie veel luxe wenst en minder zit te wachten op gamingfeatures. Met een prijs van 400 euro is hij wat hoger gepositioneerd. In deze review werpen we een uitgebreide blik op het bord. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een top bordje naar mijn smaak.. Alleen zou ik een itx bordje met dezelfde features willen, laat me verklaren, een 10Gb aansluiting, 2 of meer M2's, een SATA slot is geen noodzaak en verder een 16x slot. HEt is vooral die netwerkpoort die vaak ontbreekt (of zeg maar bijna onvindbaar is). Uiteraard betaal je voor een itx een premium prijs..
Die Wifi vind ik in een desktop een beetje overbodig eerlijk gezegd, maar aan de andere kant ik gebruik Bluetooth wel voor mijn muis en keyboard.. Dus laat maar lekker zitten dan :p

Ik gebruik zelf ook desktops. De WiFi gebruik ik om af en toe een verzendlabel te printen om producten te retourneren via een printer op een ander netwerk en uiteraard gebruik ik ook de bluetooth

Prachtig moederbord, met genoeg ruimte voor opslag.
Losse geluidskaart erbij plaatsen, gpu en dan blijft er 1 slot vrij voor een extra kaart na keuze.
Alleen die prijs, maar wel logisch gezien alle opties.

Hopen dat ze de beperkte lanes eens een keer kunnen oplossen.

* PCIEX16(G5)_2 slot shares bandwidth with M.2_2.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh