Asus ROG Azoth 96HE Review. Een high-end toetsenbord met een zeer hoge kwaliteit

Lid geworden
mrt 6, 2017
De ROG Azoth 96 HE is een high-end toetsenbord uit het assortiment van Asus. Het is door de kundige toetsenbordmakers van deze fabrikant gemaakt als een maatpak. Goedkoop is dit model zeker niet, maar het biedt veel pluspunten en kan voor kritische gebruikers de investering waard zijn.
Toetsenborden heb je in allerlei prijsklassen. Van instappers met prima mogelijkheden, maar wat minder luxe, tot midrangers die er een stapje bovenop doen, en high-end ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke review, maar wat een idioot duur toetsenbord...

Mijn Sharkoon PureWriter Red was aan vervanging toe: de switch van de X was kapot en lastig te vervangen en er was iets de vaak koffie/water/bier overheen gegaan waardoor sommige toetsen niet meer zo lekker werkten. Maar ik wilde een 1) low-profile toetsenbord 2)mechanisch 3) instelbare RGB en 4) dedicated mediatoetsen en/of een volume knop/roller. Dan is de spoeling nogal dun... Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij de Redragon K618 Pro. Voor rond de 75 euro is dit best een leuk toetsenbord. De aanslag van de red switches is prima en de bouwkwaliteit is uitstekend. Met 750 gram ligt het ding als een blok op het bureau. Ook heb je verbinding via USB, 2.4 GHz of BT (3 devices). In de leveromvang zitten een cap- en switch puller, caps met alternatieve kleuren voor WASD en spatiebalk, en zelfs reserve-switches (die overigens hot-pluggable zijn).
Nadelen: de software is een beetje vreemd, je kunt de macro/group/setup toetsen geen kleur geven, in de custom mode kun je het Redragon RGB-logo niet gebruiken en de USB-aansluiting zit aan de linkerzijkant ipv centraal aan de achterkant.
Al met al voor 75 euro best een leuke koop.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh