ASUS ROG NUC 16 Review, Een compact en superkrachtig systeem

Lid geworden
mrt 6, 2017
Voor veel mensen staat de term NUC synoniem voor ‘kleine pc’. Het nieuwe topmodel uit de NUC-reeks van ASUS is de ROG NUC 16 (NUC16JNK). Hij werd op de Computex voorgesteld en in dit artikel bekijken we hem uitgebreid. Een echt kleine machine is hij niet, maar als je hem vergelijkt met een moderne Xbox of PlayStation, is hij met zijn formaat van 28 x 19 x 5,7 cm nog best compact. Dit is een machine die dankzij zijn formaat niet zou misstaan bij een televisie, al denken we dat hij toch vaak op een bureau terecht zal komen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
krachtpatsertje in een mini pakket. Ik zie nog iets dat ontbreekt, een 20Gb (of snellere) USB-c poort.
en tja dat voedingsblok, maar daar is geen andere oplossing voor in dit formaat.
HEt formaat op zich is ook wel netjes maar voor een regulier bureau gebruik iets te nadrukkelijk ROG?

En dan het laatste, de prijs, tja we leven nu eenmaal in een wereld waar een computer met DDR5 en een SSD ontiegelijk duur is..

Voor dit soort bedragen ga ik zelf wel aan het bouwen want dan wil ik ook echt iets moois hebben om te zien en dat is hierbij duidelijk niet het geval.

Voor dit soort bedragen ga ik zelf wel aan het bouwen want dan wil ik ook echt iets moois hebben om te zien en dat is hierbij duidelijk niet het geval.
Helemaal mee eens.. Maar in sommige gevallen kan ik me wel vorostellen dat je net zo klein mogelijke PC wil hebben.. Als je hem bijvoorbeeld nodig hebt als je veel op reis bent en je een krachtige PC nodig hebt.. Maar 5200 is erg veel en dan nog de beperking van die 12Gb VRAM.. Ik vermoed dat je voor die prijs ook wel een Laptop zal vinden die dan wel makkelijker mee te nemen is.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh