Asus ROG STRIX X870-I GAMING WIFI Review. Een supercompleet AM5 ITX-moederbord

Lid geworden
mrt 6, 2017
Moederborden zijn er van groot tot klein. De Asus ROG STRIX X870-I GAMING WIFI die we vandaag bespreken, is een voorbeeld uit die laatste categorie. Hij is gemaakt voor de nieuwste generatie AM5-processors van AMD, en gebaseerd op een luxe chipset van AMD. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Prachtig itx bordje, met een stevige prijs voor al dat moois.
Zelf zou ik niet zo snel gaan voor een bordje met 2 geheugen sloten meer, ivm de hoge prijzen.
Maarja dat kan niet anders met itx.

Prima bordje natuurlijk met veel toeters en bellen maar bij veruit het meeste "normale" gebruik is het de meerprijs t.a.v. de ROG STRIX B850i Gaming WiFi niet waard.

Mooi bordje, stevige prijs en ben ik dan de enige die maar 2.5Gb NIC te weinig vind voor deze prijs stelling?
Ik verwacht voor een bordje van 400€ toch echt wel een 5Gb of zelfs 10Gb aansluiting. Verder is alles wel aanwezig wat je nodig hebt en kan verwachten van een ITX bordje, een 3e NVME slot was wel mooi geweest (op de achterkant bijvoorbeeld) maar zoals je zegt is de koeling daar niet optimaal. Ik heb zelf een Asus ITX bordje waar eentje op de voor en eentje op de achtekant zit en ik moet zeggen dat de temperaturen elkaar niet veel ontlopen.. (op de voorkant is het een PCIe4 en op de achterkant een PCIe3, misschien daarom dat de temperaturen redelijk zijn?) de voorkant heeft een radiator terwijl deze op de achterkant ontbreekt.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh