Asus Vivobook S14 Review. Een compacte laptop met upgrademogelijkheden en een AMD Ryzen 7

Lid geworden
mrt 6, 2017
We kijken regelmatig naar compactere laptops, maar deze Asus Vivobook uit deze review heeft ons weten te verbazen. Hij is compact, vlot en biedt toch de mogelijkheid om upgrades uit te voeren. Dat is een combinatie die je tegenwoordig niet al te vaak meer ziet. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hmm, jammer leek mij een best een leuke laptop.
Maar qua upgrade mogelijkheden valt het tegen.
Ok je kan een extra ramlatje bij prikken, wat wel wenselijk is.
Maar zie geen uitbreidmogelijkheden qua extra nvme, maw een 2de slot.
Jammer dat het scherm qua kleur tegenvalt.

Hmm, jammer leek mij een best een leuke laptop.
Maar qua upgrade mogelijkheden valt het tegen.
Ok je kan een extra ramlatje bij prikken, wat wel wenselijk is.
Maar zie geen uitbreidmogelijkheden qua extra nvme, maw een 2de slot.
Jammer dat het scherm qua kleur tegenvalt.
Een tweede slot voor een ssd kom je zelden of nooit tegen in dit formaat. De enige van de afgelopen tijd zo'n feature in te vinden was, was dit zakelijke model van Asus. Dat is gebaseerd op Lunar Lake, dus geen geheugenupgrademogelijkheden, maar ik moet zeggen dat een Lunar Lake als werksysteem echt top is.

Een tweede slot voor een ssd kom je zelden of nooit tegen in dit formaat. De enige van de afgelopen tijd zo'n feature in te vinden was, was dit zakelijke model van Asus. Dat is gebaseerd op Lunar Lake, dus geen geheugenupgrademogelijkheden, maar ik moet zeggen dat een Lunar Lake als werksysteem echt top is.
Dat is jammer zou wel een hele fijne optie zijn, 1 voor het OS en 1 vd rest.
Qua ruimte zou het prima moeten kunnen, je hebt hele compacte nvme.
Komt ik ben verwend, heb 2 x nvme en een 2.5 ssd optie in mijn laptop.
Zelfs beide geheugenlatjes kan ik upgraden.

Dat is jammer zou wel een hele fijne optie zijn, 1 voor het OS en 1 vd rest.
Qua ruimte zou het prima moeten kunnen, je hebt hele compacte nvme.
Komt ik ben verwend, heb 2 x nvme en een 2.5 ssd optie in mijn laptop.
Zelfs beide geheugenlatjes kan ik upgraden.
Welk formaat is die machine van je?

Welk formaat is die machine van je?
Ietsje groter een Asus tuf Gaming laptop met een 15,6 inch scherm geloof ik.
Daar past het prima.
Weet ook dat deze groter is, maar tis zo fijn.
Meer geheugen hup gooi er maar in.
Omdat ik bv 3 plekken voor opslag heb, stel je hebt er 1 dan moet je alles opnieuw in 1 x instaleren.
Die van mij heb ik nu al 2 x een upgrade gegeven en het OS qua disk hoef ik niets aan te doen.
Gewoon de 2de nvme vervangen en de ssd.

Ietsje groter een Asus tuf Gaming laptop met een 15,6 inch scherm geloof ik.
Daar past het prima.
Weet ook dat deze groter is, maar tis zo fijn.
Meer geheugen hup gooi er maar in.
Omdat ik bv 3 plekken voor opslag heb, stel je hebt er 1 dan moet je alles opnieuw in 1 x instaleren.
Die van mij heb ik nu al 2 x een upgrade gegeven en het OS qua disk hoef ik niets aan te doen.
Gewoon de 2de nvme vervangen en de ssd.
Ja, das een heel andere klasse. Overigens zitten in de moderne gaminglaptops geen sata-aansluitingen meer.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh