Asus Vivobook S16 Snapdragon X Review. Een laptop om lekker lang video op te bingen

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bekijken we een Asus Vivobook S16 met een Snapdragon X aan boord. Een interessante combinatie, want tot nu toe kwamen we deze chip vooral in kleinere laptops tegen. Wat heeft de Arm-chip in deze combinatie te bieden? In dit artikel leggen we het uit. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Van die acculooptijd word je vrolijk! Mijn huidige werk-laptop houdt het, met moeite, twee uur uit, met de prestatiesettings op "zuunig". Voor mijn werk zou ik best een ARM-laptop kunnen gebruiken, aangezien ik 90% van de tijd in een browser zit (Azure/Power Platform e.d.). En die paar keer dat ik Visual Studio moet draaien, kunnen ook prima op een remote Citrix VDI. Jammer dat men bijna altijd voor Lenovo of HP kiest, dus ik acht de kans klein :)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh