be quiet! Dark Rock 6 en Dark Rock Pro 6 Review. Stil koelen op z'n Duits

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de techwereld is het simpel: voor een goede luchtkoeler moet je vaak bij Duitstalige merken zijn. be quiet! en Noctua zitten al jarenlang op de troon als het gaat om sterke luchtkoeling. In deze review bekijken we de nieuwe be quiet! Dark Rock 6 en Dark Rock Pro 6: twee koelers voor wie zijn processor graag met lucht koelt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
In de techwereld is het simpel: voor een goede luchtkoeler moet je vaak bij Duitstalige merken zijn. be quiet! en Noctua zitten

Is Noctua duits?

I know, het is dat er duitstalig staat...😉

Ik geef nog altijd de voorkeur aan een luchtkoeler eerlijk gezegd.. zelfs als je fan stuk gaat wordt je processor niet ineens zo heet dat ie in shutdown gaat..
Wel een heel leuke nieuwgheid dat je hem in "zero" mode kan zetten en de fan helemaal stil wordt.. Ik denk dat dat in mijn geval zowat altijd zal zijn, hehehe
Mooie koelers ook trouwens, alleen misschien een dingetje als je hem moet monteren en de fan net genoeg naar boven zou kunnen schuiven omdat dat maar beperkt is qua verstelling. Maar dat is volgens mij een detail waar je slechts in heel enkele rare gevallen last van zou kunnen hebben.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh