Big Battlemage komt eindelijk boven water: Intel onthult Arc Pro B70 en B65

Lid geworden
mrt 6, 2017
Intel heeft tijdens het Intel Pro-evenement in New York de grote Battlemage-gpu gepresenteerd waar al maanden geruchten over gaan. Zoals verwacht gaat het niet om de Arc B770 voor gaming, maar nieuwe Arc Pro-videokaarten voor professionele (AI-) toepassingen. De Arc Pro B70 en Pro B60 zijn beide gebaseerd op BMG-G31, de grootste chip tot nu toe op basis van de Battlemage-architectuur. Tot dusver was BMG-G21 de krachtigste, die op zijn beurt het hart vormt voor onder meer de Arc B580 voor consumenten en Arc Pro B60 voor workstations. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Denk toch dat ik voor de B50 ga gaan qua prijs en hetgeen ik nodig heb lijkt me die net iets beter verantwoord ;)

Denk toch dat ik voor de B50 ga gaan qua prijs en hetgeen ik nodig heb lijkt me die net iets beter verantwoord ;)
Ik zou toch eerder voor een AMD kaart gaan want dat geeft meer opties qua OS zeker als het gaat om Linux ondersteuning, met Steam OS b.v. worden op dit moment forse stappen gezet.

Ik zou toch eerder voor een AMD kaart gaan want dat geeft meer opties qua OS zeker als het gaat om Linux ondersteuning, met Steam OS b.v. worden op dit moment forse stappen gezet.
Voor hetgeen ik het nodig heb is een B50 perfect. Het is mijn windows machine, doe geen spelletjes en wil wqt experimenteren met aI en local LLM's en in combinatie met mijn Ultra 7 van Intel is dat denk ik perfect.. Met de ingebouwde NPU zou ik in principe ook zonder videokaart kunnen, maar wil toch wel eens kijken met dat extra geheugen ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh