Bowers & Wilkins PX7 S3 Review

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Britten van Bowers & Wilkins hebben een naam hoog te houden in audioland. In deze review maak je kennis met de PX7 S3, een nieuwe hoofdtelefoon die je wat ons betreft hoog op je verlanglijstje mag zetten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
B&W kennende ongetwijfeld een uitstekend audioproduct maar met een accountverplichting komt deze hoofdtelefoon dus niet op de shortlist.
Je hebt tegenwoordig al een overvloed aan noodzakelijke/verplichte accounts dus voor elke gadget en elk elektronicaproduct ook nog een account ga ik niet meer aan beginnen.
Ik heb de indruk dat ik niet de enige ben die behoorlijk account moe is dus dit kan voor veel producten nog wel eens averechts gaan werken.

B&W kennende ongetwijfeld een uitstekend audioproduct maar met een accountverplichting komt deze hoofdtelefoon dus niet op de shortlist.
Je hebt tegenwoordig al een overvloed aan noodzakelijke/verplichte accounts dus voor elke gadget en elk elektronicaproduct ook nog een account ga ik niet meer aan beginnen.
Ik heb de indruk dat ik niet de enige ben die behoorlijk account moe is dus dit kan voor veel producten nog wel eens averechts gaan werken.
Wat is het probleem dat vd account aanmaken.
Heb bv een Gmail account aangemaakt en daar dump ik al die onzin accounts op, zodat die onzin niet in mijn gewone mail komt.
Laat ze daar alle spam en reclame maar indumpen lol.

Ja dat die beter was dan de Sony had ik niet anders verwacht.
Zeker gezien de prijs.

Ben erg fan van de B&W sound maar ervaar het ook als vermoeiend na enige tijd.
Ben wel benieuwd of dat met hun koptelefoons ook zo is.
Dat account boeit me niet, heb ik ook een aparte Gmail voor

Wat is het probleem dat vd account aanmaken.
Heb bv een Gmail account aangemaakt en daar dump ik al die onzin accounts op, zodat die onzin niet in mijn gewone mail komt.
Laat ze daar alle spam en reclame maar indumpen lol.

Ja dat die beter was dan de Sony had ik niet anders verwacht.
Zeker gezien de prijs.
Het gaat niet om probleem of moeite, maar ik ben er simpelweg wel klaar mee dat ik voor elk onbenullig stukje elektronica een account moet hebben.
Mensen lopen naar mijn idee te slaafs achter dit soort onzin aan en daarom wordt het ook steeds gekker.
En ik ben nu éénmaal een eigenwijze dwarsligger. :p

Het gaat niet om probleem of moeite, maar ik ben er simpelweg wel klaar mee dat ik voor elk onbenullig stukje elektronica een account moet hebben.
Mensen lopen naar mijn idee te slaafs achter dit soort onzin aan en daarom wordt het ook steeds gekker.
En ik ben nu éénmaal een eigenwijze dwarsligger. :p
Dacht dat het meer ging om de privacy en dat je bv zoals ik al zei geen spam/mail wou bv
Ja, idd snap je punt.
De reden zal wel zijn dan hebben we jou gegevens, dus dan kunnen we reclame versturen in de hoop iets te verkopen bv.
Het word pas echt triest als bv de app niet meer werkt en je dan bepaalde functionaliteit verliest bv bij een failisement, dat dan bv ook een server van dat merk niet meer werkt.
Enne dwarsliggen is soms niks mis mee😉.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh