Bugjes en meer ongedierte

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is het mogelijk dat er iets gedaan wordt aan de storende advertenties dwars door een review?

Ik snap dat er geld verdient wordt met deze ads, maar als advertenties willekeurig door een lap tekst en tussen fotos van een produkt staan, is dat best storend.

1771752176819.png

1771752218875.png

1771752259228.png

en 2x is ook wat overdreven?

1771752345399.png

Is het mogelijk dat er iets gedaan wordt aan de storende advertenties dwars door een review?

Ik snap dat er geld verdient wordt met deze ads, maar als advertenties willekeurig door een lap tekst en tussen fotos van een produkt staan, is dat best storend.

Bekijk bijlage 1767

Bekijk bijlage 1768

Bekijk bijlage 1769

en 2x is ook wat overdreven?

Bekijk bijlage 1770
Uiteraard begrijp ik dat dit vervelend is. We gebruiken wat techniek om dit te voorkomen. Toch kunnen we dit niet helemaal. De reden daarvoor is dat er heel veel verschillende manieren zijn om TechnologyInsider te bezoeken.

De beste ervaring is natuurlijk een computer met een groot scherm, daarnaast zijn er zijn heel veel andere manieren om de site te bekijken. De smartphone is daar een voorbeeld van. We schalen de site op een kleiner scherm naar een iets andere vorm. Helaas kan het voorkomen dat je dan een wat ongelukkige combinatie van afbeeldingen, tekst en banners krijgt. Safari op een iPhone, doet het weer net weer wat anders dan Chrome of Firefox en dan hebben we het nog niet verschillende resoluties nog niet gehad en flips en folds.

We ontkomen niet aan banners op dit platform omdat de content op een heldere en niet mistige manier gefinancierd wordt, daar kun je van op aan. Daarnaast houden we regelmatig dit de zaken die aangeeft tegen het licht en proberen we een zo goed mogelijke weergave op alle platformen, ondanks de uitdagingen te realiseren. De korte versie: dank voor je melding en we nemen het mee.

Ik zie dat je bij de Linux onderwerpen het mogelijk is om een header toe te voegen voor een verzamelthread of andere opties die daarin mogelijk zijn.

Wilde net een topic maken onder:

Alleen zie hier niet geen mogelijkheid hier toe.

Is het mogelijk om het hier ook toe te voegen?

Like a so:

header1.png

Goedemorgen!

"Ook zorgt de extra opslag ervoor dat je neit zo snel tegen de limiet"
"Hoewel de mod technisch indrukwekkend is, is de praktische <toepassing?>beperkt."

Dit nieuwsartikel staat onder reviews:
Dank, pas ik even aan

Reacties en topic staat op het forum onder luchtkoeling. Dit moet onder waterkoeling uiteraard.

Goedemorgen!

Bij deze is de link voor de enqute niet correct in de HTML-code:

Code:
<a href="http://check and test here: https://survey.alchemer.com/s3/8756018/EHA-Survey-NL" target="_blank">klik hier om mee te doen</a>

Dat moet natuurlijk dit zijn:
Code:
<a href="https://survey.alchemer.com/s3/8756018/EHA-Survey-NL" target="_blank">klik hier om mee te doen</a>

En bij deze kun je geen reacties plaatsen:

Wat betreft die enquete: daar heb ik ook nog een paar kleinigheden gevonden :)
Vraag 31: is dezelfde als vraag 18.
Vraag 35: "Ik gebrruik het altijd" en vervolgens moet je antwoorden hoeveel "invloed" dat heeft?
En er was ergens een vraag in het Engels, terwijl de rest in het Nederlands was, maar ik heb de enquete al afgesloten, dus ik weet niet meer welke vraag dat was.

Ik vond er ook nog 3
Vraag 24, jaartallen kloppen niet; dit jaar (2023)/volgend jaar (2024)/2025 of later
Vraag 35, ipv. de vraag staat er 1 van de antwoorden van vraag 34 ( Ik gebrruik het altijd)
Vraag 33 en 34, wat is het verschil tussen af en toe en soms ?

Goedemorgen, allemaal.

Wellicht niet zo spannend, maar "fusioneren" is Vlaams. In Nederland zegt men "fuseren".

Er staat hetzelfde plaatje zowel boven als onder de tekst.

Geen idee of dit goed of fout is, maar ik vind in elk geval de titels een beetje verwarrend... Want de pagina met de titel "Prestaties: Office" heeft als tabel "Photo Editing" en de pagina met de titel "Prestaties: Accuduur" heeft als eerste tabel "Office Productivity".

"lot" i.p.v. "vlot".
Er staat iets boven de tabel, waar er waarschijnlijk in hoort.
De powerbankfunctie staat zowel bij de voor- als nadelen.

Goedemorgen, allemaal.

Wellicht niet zo spannend, maar "fusioneren" is Vlaams. In Nederland zegt men "fuseren".

Er staat hetzelfde plaatje zowel boven als onder de tekst.

Geen idee of dit goed of fout is, maar ik vind in elk geval de titels een beetje verwarrend... Want de pagina met de titel "Prestaties: Office" heeft als tabel "Photo Editing" en de pagina met de titel "Prestaties: Accuduur" heeft als eerste tabel "Office Productivity".

"lot" i.p.v. "vlot".
Er staat iets boven de tabel, waar er waarschijnlijk in hoort.
De powerbankfunctie staat zowel bij de voor- als nadelen.
Dankjewel weer!

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh