Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dank voor je melding, daar is het misgegaan bij het plaatsen van de tekst van de eindredacteurBij de Lenovo ThinkVision monitor review word de tekst van pagina 1 herhaald op pagina 2.
Dank voor je melding, daar is het misgegaan bij het plaatsen van de tekst van de eindredacteur
Dit is zeker niet onwaar. Ik denk dan alleen wel dat je jezelf wellicht vergist in de omvang van het team. Zelf werk ik dagelijks ook in een klein team waar we gewoon alles aan moeten pakken. Dat is niet altijd makkelijk en helaas wordt er gehakt en vallen er soms spaanders. Voor mij erg herkenbaar dus. Dit komt over tijd vast wel goed. Ondertussen help ik graag een handje aan het opbouwen van deze community in elk geval.Ik heb dat al eerder aangekaart, en doe het nog maar eens.
Vind het nog steeds vaak voorkomen dat er vaak meldingen gedaan worden van dingen die voorkomen hadden kunnen worden als een eindredacteur de artikelen goed bekijkt voor publicatie.
Een keer een typfout is tot daar aan toe, maar complete lappen tekst, dat valt toch wel op zou je zeggen?
![]()
Software - Pagina 3 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
"Hiervoor moet je het keyboard en een rubbertje verwijderen, en vervolgens twee aansluitingen verbinden met een paperclip."
Als ik het plaatje bekijk "Hiervoor moet je de spatiebalk en een rubbertje verwijderen....."
Post automatically merged:
Dit is zeker niet onwaar. Ik denk dan alleen wel dat je jezelf wellicht vergist in de omvang van het team. Zelf werk ik dagelijks ook in een klein team waar we gewoon alles aan moeten pakken. Dat is niet altijd makkelijk en helaas wordt er gehakt en vallen er soms spaanders. Voor mij erg herkenbaar dus. Dit komt over tijd vast wel goed. Ondertussen help ik graag een handje aan het opbouwen van deze community in elk geval.
Hij doet het weer, moest even een linkje toevoegen.Even stond deze gemeld op de frontpage en nu nog steeds in het reviewoverzicht
![]()
Synology DVA1622 Review. Slim en gemakkelijk beveiligingscamera’s beheren - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Maar nu is het artikel weg![]()
Dank voor je melding. inmiddels doen de reacties het ook onder dat bericht.Goedemorgen!
Deze heeft geen link naar de reacties:
![]()
Philips Audio: meer gemak en minder gedoe - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Inmiddels werkt het, dank voor je melding!Goedemorgen alweer!
Bij deze doet de reactie-link het niet:
![]()
ISE 2025: Matrox zet in op video via IP - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Ik krijg deze melding als ik op de reactielink klik:Inmiddels werkt het, dank voor je melding!
Nu zou het écht moeten werken
Dank voor je meldingen, de onvolkomenheden zijn opgelost.Goedemorgen!
In de review van de X7 zijn pagina 1 & 2 vrijwel hetzelfde.
Het is inmiddels toegevoegd.Met dank aan de koffie, heb ik er weer eentje gevonden
Pagina 4 bevat niet de BIOS picjes.
![]()
BIOS - Pagina 4 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
thanks, ik ga het even aanpassen.In het artikel Intel presenteert nieuwe Ethernetcontrollers staat de eerste alinea er dubbel.
Dank voor je melding. Het artikel is inmiddels aangepast.Pagina 1 & 2 van de Huawei FreeArc review hebben op de intro na de zelfde tekst.
Zou nu wel moeten lukkenGaat iets mis bij het kopje reacties, kan niet gereageerd worden.![]()
Nothing Phone (3a) Pro Review. Handig, maar met een hoge prijs. - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Het gevraagde onderwerp kon niet gevonden worden.
Nu doet ie het wel
Bugje, niet mogelijk om te reageren.
Dank voor je melding, het is inmiddels gecorrigeerd.Goedemorgen
Deze heeft op de conclusie-pagina de hele tekst in een groter en bold lettertype:
![]()
Conclusie - Pagina 6 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl