Bugjes en meer ongedierte

Bij de Lenovo ThinkVision monitor review word de tekst van pagina 1 herhaald op pagina 2.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dank voor je melding, daar is het misgegaan bij het plaatsen van de tekst van de eindredacteur

Ik heb dat al eerder aangekaart, en doe het nog maar eens.
Vind het nog steeds vaak voorkomen dat er vaak meldingen gedaan worden van dingen die voorkomen hadden kunnen worden als een eindredacteur de artikelen goed bekijkt voor publicatie.
Een keer een typfout is tot daar aan toe, maar complete lappen tekst, dat valt toch wel op zou je zeggen?

"Hiervoor moet je het keyboard en een rubbertje verwijderen, en vervolgens twee aansluitingen verbinden met een paperclip."

Als ik het plaatje bekijk "Hiervoor moet je de spatiebalk en een rubbertje verwijderen....."
Post automatically merged:

Ik heb dat al eerder aangekaart, en doe het nog maar eens.
Vind het nog steeds vaak voorkomen dat er vaak meldingen gedaan worden van dingen die voorkomen hadden kunnen worden als een eindredacteur de artikelen goed bekijkt voor publicatie.
Een keer een typfout is tot daar aan toe, maar complete lappen tekst, dat valt toch wel op zou je zeggen?
Dit is zeker niet onwaar. Ik denk dan alleen wel dat je jezelf wellicht vergist in de omvang van het team. Zelf werk ik dagelijks ook in een klein team waar we gewoon alles aan moeten pakken. Dat is niet altijd makkelijk en helaas wordt er gehakt en vallen er soms spaanders. Voor mij erg herkenbaar dus. Dit komt over tijd vast wel goed. Ondertussen help ik graag een handje aan het opbouwen van deze community in elk geval.

Laatst bewerkt:

"Hiervoor moet je het keyboard en een rubbertje verwijderen, en vervolgens twee aansluitingen verbinden met een paperclip."

Als ik het plaatje bekijk "Hiervoor moet je de spatiebalk en een rubbertje verwijderen....."
Post automatically merged:

Dit is zeker niet onwaar. Ik denk dan alleen wel dat je jezelf wellicht vergist in de omvang van het team. Zelf werk ik dagelijks ook in een klein team waar we gewoon alles aan moeten pakken. Dat is niet altijd makkelijk en helaas wordt er gehakt en vallen er soms spaanders. Voor mij erg herkenbaar dus. Dit komt over tijd vast wel goed. Ondertussen help ik graag een handje aan het opbouwen van deze community in elk geval.

Feit blijft wel dat het niet lekker leest...althans voor mij niet. Daarnaast komt het slordig en snel afgewerkt over.
Controle van een artikel of review hoeft echt niet langer dan ~5 minuten duren.
Kwaliteit boven kwantiteit.

Inmiddels werkt het, dank voor je melding!
Ik krijg deze melding als ik op de reactielink klik:

1739624003274.png

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh