Call of Duty: geen back-to-back releases meer van Modern Warfare en Black Ops

Lid geworden
mrt 6, 2017
Activision stopt met het opeenvolgend uitbrengen van Call of Duty-games binnen dezelfde subserie. Dat wil zeggen dat er geen twee Black Ops-spellen na elkaar meer uitkomen in twee jaar tijd. Hetzelfde geldt voor de Modern Warfare-serie. Er lijkt wel nog jaarlijks een nieuwe Call of Duty op de planning te staan. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb een paar weken terug COD ww2 gekocht voor de SP, beetje MP gedaan. Weinig spelers meer. Wel mooie setting en maps. Maar ook zichtbare cheaters...
Ze zouden het mogelijk moeten maken die personen te verbannen binnen matches die je speelt.
Er wordt online over ze geklaagd, er gebeurt alleen niks mee....
En zo gaat een game dus naar de kloten.

Ik heb Black Ops 6 helemaal overgeslagen en voor mij ook geen reden om elk jaar te kopen. Ik speel nu vooral Call of Duty: Modern Warfare III (2023) en Battlefield 2042 Multiplayer. Ik ga Black Ops 7 en Battlefield 6 kopen. Wat mij ook vooral op valt als ik Black Ops 7 Multiplayer bekijk op YouTube, dat de mappen in multiplayer vaak herkenbaar is van vroegere editie.

Ik koop ze wel 2dehands of als er sales zijn.
Zoveel games die er zijn tegenwoordig.
En daarnaast wacht ik tot de bugs eruit zijn en er een editie is met alle content.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh