CES 2026: al het beursnieuws op een rijtje

Lid geworden
mrt 6, 2017
De CES-beurs is volop aan de gang, waardoor je soms door de bomen het bos niet meer ziet. In dit overzicht sorteren we netjes al het nieuws van de beursvloer per categorie, zodat je snel de interessantste aankondigingen kunt terugvinden. ... verder lezen

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Handig zo'n samenvattend overzicht, ik had er ook al op Tweakers naar gezocht. :d

Goed gewerkt Frank!
en inderdaad handig zo'n overzichtje.

Goed gewerkt Frank!
en inderdaad handig zo'n overzichtje.
Idriz is mijn steun en toeverlaat voor deze week en natuurlijk helpt de rest van het team ook keihard mee. Het is heel gaaf om bijvoorbeeld die nieuwe gpu te spotten en die even later al op de site te kunnen zien. De grootste ergernis hier is naast de drukte, de belabberde 5G-verbinding op sommige belangrijke locaties;-)

Laatst bewerkt:
Idriz is mijn steun en toeverlaat voor deze week en natuurlijk helpt de rest van het team ook keihard mee. Het is heel gaaf om bijvoorbeeld die nieuwe gpu te spotten en die even later al op de site te kunnen zien. De grootste ergernis hier is naast de drukte, de belabberde 5G-verbinding op sommige belangrijke locaties;-)
Je zou toch verwachten dat op een technologiebeurs dat tenminste goed geregeld is :ROFLMAO:

Congrats voor het hele team :)

Je zou toch verwachten dat op een technologiebeurs dat tenminste goed geregeld is :ROFLMAO:

Congrats voor het hele team :)
Af en toe kun je me hier met een verbeten gezicht zien rondlopen omdat ik een paar foto’s probeer te uploaden. Gelukkig zijn er een paar perscentrums waar wel goede wifi is.

Af en toe kun je me hier met een verbeten gezicht zien rondlopen omdat ik een paar foto’s probeer te uploaden. Gelukkig zijn er een paar perscentrums waar wel goede wifi is.
In het land dat zo great is zou je toch verwachten dat de wif ook great is he ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh