Chinese AntGamer wil in 2026 1.000Hz-gamingmonitor uitbrengen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Moderne gamingmonitors kunnen zeer hoge verversingssnelheden bereiken. Op dit moment zijn er 600Hz-panelen beschikbaar en hebben fabrikanten de eerste 750Hz-modellen aangekondigd. Dat is niet genoeg voor AntGamer. Het Chinese esports-bedrijf heeft namelijk gehint naar een display met niet minder dan 1.000 Hz, dat volgend jaar al op de markt zou kunnen komen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
1000Hz! ik weet dat ik hier op een tech site ben maar is het heel erg als ik dit totaal onzinnig begin te vinden, het menselijk waarnemend vermogen schiet hier hopeloos voor tekort.
Mensen die beweren hier nog profijt van te hebben kan je echt alles wijsmaken.

1000Hz! ik weet dat ik hier op een tech site ben maar is het heel erg als ik dit totaal onzinnig begin te vinden, het menselijk waarnemend vermogen schiet hier hopeloos voor tekort.
Mensen die beweren hier nog profijt van te hebben kan je echt alles wijsmaken.
Ik moet zelf ooit nog een keer een 240 Hz monitor uitproberen, wellicht merk ik iets na 144 Hz?

Ik moet zelf ooit nog een keer een 240 Hz monitor uitproberen, wellicht merk ik iets na 144 Hz?
Wie weet, ik zie het in ieder geval niet meer daarvoor zit ik al te ver in de aftakeling. :haha:
Je moet nagenoeg perfect zicht hebben en het is te trainen, de Amerikanen doen dat al decennia bij gevechtspiloten en die nemen toch zeker een 200 FPS waar en de besten zo'n 250.
Pro gamers kunnen na enkele jaren oefenen dat niveau ook halen.
Een casual gamer of een gewone tv kijker hebben ruim voldoende aan 120/144Hz.

Wie weet, ik zie het in ieder geval niet meer daarvoor zit ik al te ver in de aftakeling. :haha:
Je moet nagenoeg perfect zicht hebben en het is te trainen, de Amerikanen doen dat al decennia bij gevechtspiloten en die nemen toch zeker een 200 FPS waar en de besten zo'n 250.
Pro gamers kunnen na enkele jaren oefenen dat niveau ook halen.
Een casual gamer of een gewone tv kijker hebben ruim voldoende aan 120/144Hz.
Ja precies, op kantoor is 100+ hz voor mij ook wel welkom, voor de ogen.

Ik gebruik nu al een jaar of 8 een 21:9 144 Hz 2560x1080 monitor, ook een telefoon die naar 120 Hz kan schakelen, dat verschil tussen 60 en meer merk je wel, maar daarboven 🤔. Ik moet het zelf nog een keer zien, veel nieuwe games trekken toch niet meer dan 100-120 fps (tenminste zoals ik ze speel, max graphics). Tsja wat weet ik ervan haha!

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh