Civilization VII update 1.2.3 brengt meer inhoud en speelmodi

Lid geworden
mrt 6, 2017
Begin 2025 werd Civilization 7 uitgebracht, het nieuwste deel in Firaxis' 4x-strategieserie. Hoewel de game al veelbelovende potentie toonde, bleek dat er helaas nog veel werk aan de winkel is. Sindsdien werken de uitgevers aan verschillende updates om de game nog aantrekkelijker te maken voor kopers. Momenteel zijn de Steam-beoordelingen gemiddeld 'Balanced' met meer dan 34.000 recensies. De game heeft een Metascore van 79 punten. Dat is te vergelijken met een gebruikersscore van slechts 3,8. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Geïnteresseerden die Civilization 7 willen aanschaffen, kunnen de titel op Steam kopen voor € 69,99.

Grappig, ik kan me nog herinneren dat ik dit spel vanwege deze prijs links heb laten liggen en nu is het gemiddelde spel alweer 10 euro duurder bij release. Noem het een 'slippery slope fallacy' maar schijnbaar zat er toch een kern van waarheid achter.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh