Cooler Master MasterFrame 600 met Hyper 612 Apex Build. Zelf een systeem bouwen met Lego-flexibiliteit.

Lid geworden
mrt 6, 2017
Cooler Master is een oudgediende in de pc-bouwwereld. Met de MasterFrame 600 wil het bedrijf de harten van bouwers opnieuw veroveren. Daarnaast laat het met de Hyper 12 APEX zien waar het toe in staat is op luchtkoelergebied. We hebben de twee met nog twee andere producten van het merk gecombineerd in een build. Op de komende pagina’s laten we je ermee kennismaken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Waarschijnlijk een prima behuizing maar als ik er naar kijk denk ik vooral aan functioneel, voor €200.- mag het best wat minder 13 in een dozijn wezen en dan denk ik inderdaad met weemoed terug aan m'n Cosmos 1000.

Tja laat ik het zeggen zal voor sommigen ideaal zijn.
Qua bouw qualiteit meer dan prima.
Maar nee voor mij word er niet koud of warm van.
Ik vond de Stackers en Cosmos kasten mooier.
Nee, winkel voor dat geld liever een deurtje verder.

Tja laat ik het zeggen zal voor sommigen ideaal zijn.
Qua bouw qualiteit meer dan prima.
Maar nee voor mij word er niet koud of warm van.
Ik vond de Stackers en Cosmos kasten mooier.
Nee, winkel voor dat geld liever een deurtje verder.
Er is nog wat onderweg van ze…

Waarschijnlijk een prima behuizing maar als ik er naar kijk denk ik vooral aan functioneel, voor €200.- mag het best wat minder 13 in een dozijn wezen en dan denk ik inderdaad met weemoed terug aan m'n Cosmos 1000.
Same here maar de koeling en kabelmanegment van de eerste Cosmos was wel wat te weinig. (voor de rest veruit de mooiste kast die ik ooit gekocht heb)

kabelmanegment van de eerste Cosmos was wel wat te weinig.
Mijn rechter zijpaneel zat er inderdaad met hoogspanning tegen ja, altijd weer een worstelpartij om het ding dicht te krijgen want de kast moest op z'n kant en je had minimaal 2 handen en een knie nodig. :haha:

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh