Copilot Actions wordt beschikbaar gemaakt voor Windows 11 Insiders

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft integreert Copilot nog verder in het Windows besturingssysteem met de uitrol van Copilot Actions. Met deze functie kan Copilot voortaan taken uitvoeren op lokaal opgeslagen bestanden, zonder dat deze expliciet ingeladen hoeven te worden. Daarnaast kunnen hier ook andere applicaties voor gebruikt worden, wat het mogelijk maakt om allerlei soorten bestanden te bewerken, coverteren, of te ordenen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Windows pc's gaan dus steeds meer iets worden wat je beter kan mijden als je ook maar enige waarde hecht aan je privacy. :wut:

Ga op me nieuwe woon kamer pc ook geen windows 11 meer erop zetten. (misschien maar beginnen met PopOS!)
Hoeft dat gezoek in me offline bestanden niet zo.. En dan dat de data ook nog eens online kan belanden.
Want ooit als de pc online komt zal copilot toch weer van alles naar MS sturen.

Ik zie geen enkele waarde voor al deze onzin functies. Laat MS gewoon een zo kaal mogelijk besturingssysteem bouwen. De rest is overbodig.

Het lijkt me een uitgelezen kans voor Microsoft om abonnementjes te gaan verkopen...

Co-pilot en AI, nope geen interesse.
Ben geen beta tester voor MS.
Gelukkig zijn er tools voor😄.

Het lijkt me een uitgelezen kans voor Microsoft om abonnementjes te gaan verkopen...
Dan mag je flink betalen voor een co pilot/AI vrij systeem zeker....de omgekeerde wereld 🤣🤣🤣

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh