Corsair Clipper Mini 60 Review. Dit vederlichte toetsenbord wekt verbazing

Lid geworden
mrt 6, 2017
Bij Corsair kun je kiezen uit een enorm aantal toetsenborden. Het nieuwste model is de Clipper Mini 60, een toetsenbord dat voor zo’n 100 euro te koop is. Het is een 60-procentmodel met alleen de toetsen die je écht nodig hebt. Alleen het hoogstnoodzakelijke dus, zo lijkt het, maar dat is slechts uiterlijke schijn. Want de Clipper Mini heeft veel te bieden, zo blijkt uit deze review.
De Clipper Mini 60 weegt net iets meer dan 400 gram. Dat maakt dat dit een erg licht toetsenbord is; veel modellen die we op deze site reviewen zijn aanmerkelijk zwaarder. Daarmee is dit een prima keuze als je een toetsenbord zoekt om mee te nemen voor werk, studie of vakantie. Het past moeiteloos in een tas en is een doelmatig ontworpen model. Daarmee bedoelen we dat je de Clipper Mini 60 alleen via een kabeltje kunt aansluiten; draadloze verbindingen zoals bluetooth biedt dit model niet. Dat is toch wel jammer, want een product als dit leent zich natuurlijk erg goed voor gebruik in combinatie met een tablet. Wel heeft het als voordeel dat je nooit met een lege accu of batterij komt te zitten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke review. Leuk toetsenbordje, of het een nadeel is dat je hem enkel via een kabel kan aansluiten weet ik eigenlijk nog niet zo.. Ik heb uiteraard al zo lang het kan een draadloos toetsenbord (ik denk al meer dan 25 jaar toen het allereerste Logitech draadloze keyboard uit kwam) maar met de dunne kabels van tegenwoordig is dat geen nadeel meer denk ik.
en 100€ vind ik qua prijs nog redelijk..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh