Corsair Skiff 100 en Skiff 100 Plus Review. Twee zeer complete, betaalbare gamingtoetsenborden

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het omvangrijke programma met toetsenborden van Corsair is onlangs aan de onderkant uitgebreid met de betaalbare Skiff 100 en Skiff 100 Plus. In deze review stellen we ze je aan je voor. Voor zes of zeven tientjes heb je ze al in huis; zelfs bij de goedkopere merken is dat niet veel geld. Wat de voor en -nadelen van de twee nieuwe modellen zijn, lees je in dit artikel.
De zustermodellen lijken als twee druppels water op elkaar. Het prijsverschil is ook maar klein. Je zou bijna denken: waarom zou je deze twee naast elkaar op de markt brengen, maar in dit segment telt iedere euro en kan zelfs Corsair een toetsenbord op de markt zetten met de psychologisch lage prijs van 59,90 euro. En met die prijs wordt misschien ook nog gestunt rond bijvoorbeeld Black Friday. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Weet je misschien of er in het boven segment (ah K60) er ook nog een lijn nieuwe keyboards op de markt gaan komen?

Ik ben totaal niet kapot van de K60 (die letterlijk breekt als je hem aanraakt) Vooral dat nieuwe model met die verhoogde toetsen..
Ten eerste komen de toetsen zo los (je kan de letterlijk zo eraf halen ) ook leuk voor de kids...
En daarna het kruisje in de keycap zelf, die breekt gewoon af.. Key kan niet meer terug geplaatst worden.
Heb er daarom al 1 bij het ` vuil` liggen. Of donor voor de keycaps.. En de tweede probeert het ook te overleven.
Heb wel een andere nodig.. Maar weet niet of dat de skiff 100 plus wel iets voor mij is. (kwalitatief gezien)

Voordeel voor de corsair keyboards is wel dat de RGB is aan te sturen in linux met CKB-NEXT.

Weet je misschien of er in het boven segment (ah K60) er ook nog een lijn nieuwe keyboards op de markt gaan komen?

Ik ben totaal niet kapot van de K60 (die letterlijk breekt als je hem aanraakt) Vooral dat nieuwe model met die verhoogde toetsen..
Ten eerste komen de toetsen zo los (je kan de letterlijk zo eraf halen ) ook leuk voor de kids...
En daarna het kruisje in de keycap zelf, die breekt gewoon af.. Key kan niet meer terug geplaatst worden.
Heb er daarom al 1 bij het ` vuil` liggen. Of donor voor de keycaps.. En de tweede probeert het ook te overleven.
Heb wel een andere nodig.. Maar weet niet of dat de skiff 100 plus wel iets voor mij is. (kwalitatief gezien)

Voordeel voor de corsair keyboards is wel dat de RGB is aan te sturen in linux met CKB-NEXT.
Ik ga je het antwoord geven dat fabrikanten ook mij altijd geven. Ik kan geen commentaar geven op producten die nog niet geannonceerd zijn;-). Volgende week wordt in Keulen Gamescom gehouden en ook Corsair zal daar (in het zakelijke gedeelte) aanwezig zijn en mogelijk komen ze met nog wat nieuws.

Die prijs kan echt niet voor een niet mechanisch toetsenbord, misschien 10 jaar geleden..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh