Corsair Xeneon Edge voegt extra scherm toe aan je computer

Lid geworden
mrt 6, 2017
Corsair brengt de Xeneon Edge uit, een touchscreen-scherm van 14,5 inch met een rechthoekige vormfactor. Je kunt het scherm gebruiken als extra beeldscherm voor je computer, om handige informatie op te tonen. Dat kan door het scherm op je bureau te plaatsen, maar je kunt de Xeneon Edge ook via magneten monteren aan een magnetisch oppervlak of monteren in een 360mm-radiatorplek in je pc-behuizing. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het praktische nut ontgaat mij een beetje ten opzichte van een gewone monitor.
Die waarschijnlijk als instapmonitor goedkoper is, en een hogere resolutie heeft.

Wat mij betreft meer een gimmick.

Inderdaad een gadget en ik hou wel van dit soort gadgets, of het ook een leuk hebbeding is zal geheel van de prijs afhangen.
Er is in ieder geval ook softwareondersteuning voor Mac dus ik ga zeker in de gaten houden of een touchscreen een bruikbare toevoeging kan zijn voor een Mac Mini.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh