Cougar Airface Eco Review. Een kast met extreme airflow

Lid geworden
mrt 6, 2017
De afgelopen tijd heb je op Technology Insider reviews over uiteenlopende behuizingen kunnen lezen. Vandaag is het de beurt aan de Cougar Airface Eco. Zoals de naam al doet vermoeden, is het een behuizing die een flinke airflow biedt. Hij is voor zo’n 130 euro te koop. Als je deze review leest, weet je of hij bij je past.
De Airface Eco wordt in een witte en een zwarte variant verkocht. In deze review bekijken we hem in de zwarte uitvoering. Het patroon met cirkels aan de voorkant zou prima passen bij een workstationsysteem van een merkfabrikant. De behuizing is een mooie keuze voor het bouwen van een krachtige build die behoefte heeft aan een fris briesje. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mooie kast, en erg feel airflow zoals de naam al zegt.
Waarom bieden fabrikanten de kasten niet aan zonder fan's voor een lagere prijs? Sind de eerste keer dat ik met Noctua's werkte bestel ik die er standaard bij (er zijn uiteraard ook andere fabrikanten die goede degelijke en stille ventilatoren maken, maar ik ben dus bij Noctua blijven hangen) en ik denk velen met mij, Aan de andere kant vraagt de markt ook wel om net fans toe te voegen, want dit wordt op sommige review sites als een minpunt gezien en je kan ook geen dubbele inventory bijhouden natuurlijk van met en zonder ventilatoren..
Misschien een nieuwe niche?

Extreme airflow en stille fans gaan niet samen.

Mooie kast, en erg feel airflow zoals de naam al zegt.
Waarom bieden fabrikanten de kasten niet aan zonder fan's voor een lagere prijs? Sind de eerste keer dat ik met Noctua's werkte bestel ik die er standaard bij (er zijn uiteraard ook andere fabrikanten die goede degelijke en stille ventilatoren maken, maar ik ben dus bij Noctua blijven hangen) en ik denk velen met mij, Aan de andere kant vraagt de markt ook wel om net fans toe te voegen, want dit wordt op sommige review sites als een minpunt gezien en je kan ook geen dubbele inventory bijhouden natuurlijk van met en zonder ventilatoren..
Misschien een nieuwe niche?
Extreme airflow en stille fans gaan niet samen.
In het ideale geval leveren ze natuurlijk stille fans mee. Het is natuurlijk een gevolg van de keuze voor dit type fans dat het niet een superstille kast is. Hoewel het voor de hand ligt, moet ik het toch meenemen in mijn review. Persoonlijk ben ik van mening dat als je de snelheid niet al te hoog instelt: de kast prima presteert en het geluidsniveau binnen de perken blijft.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh