Cougar FV270 RGB Review. Een aquariumkast met een uitstekende airflow

Lid geworden
mrt 6, 2017
‘Daar komt een zwaargewicht binnen’. Dat was ons gevoel toen een koerier de Cougar FV270 RGB die we voor deze review kregen opgestuurd bij ons afleverde. Deze behuizing weegt liefst 17 kilo. Voorzichtig maakten we de doos open om een kijkje te nemen.
De FV270 RGB is een kast die letterlijk en figuurlijk op een voetstuk staat. Het is echt een kast om te showen, en niet bedoeld om weg te stoppen. Hij is voorzien van veel glas én veel rgb; je koopt hem om met je hardware te pronken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat ik me dan weer afvraag, wat als je die fan voor de videokaart wil/moet vervangen? Past hier een gewoon model in? of is dit specifiek van Cougar?
Wel mooie kast, maar tegen die prijs.. Tja, het wordt verkocht per kilo zeker?

Niet mijn ideale kast, maar er is duidelijk een markt voor.

Wat ik me dan weer afvraag, wat als je die fan voor de videokaart wil/moet vervangen? Past hier een gewoon model in? of is dit specifiek van Cougar?
Wel mooie kast, maar tegen die prijs.. Tja, het wordt verkocht per kilo zeker?

Niet mijn ideale kast, maar er is duidelijk een markt voor.
Ja, die kun je vervangen door je favoriete fan.

Ja, die kun je vervangen door je favoriete fan.
zoals het hoort dus. Ik vind het eerlijk gezegd wel slim bedacht, want daar wil je toch net dat beetje meer airflow hebben.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh