Creative Ace Mimi Review: Oortjes met een zeer persoonlijke touch

Lid geworden
mrt 6, 2017
Audio is soms lastig te vatten. Er zijn veel producten die het net even anders doen dan wat gebruikelijk is. Een voorbeeld zijn de Creative Aurvana Ace Mimi, die we in deze review bespreken. De oortjes hebben twee technieken aan boord om het geluid nog persoonlijker voor je te maken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik juig toe dat de registratieplicht uitdrukkelijk wordt vermeld. Dat maakt het tot een product wat ik zou trachten te vermijden, want vroeger of later kan je zo'n product ineens niet meer (volledig) gebruiken. Dat is dus los nog van de discussie over wie welke data van je heeft. Kan enkel hopen dat velen daar net zo over denken en dat dit uiteindelijk voor een ommekeer zorgt.
Jammer dat een anders overtuigend klinkend product (pun intended) zichzelf zo, in mijn opinie, uit de markt drukt.

Ik juig toe dat de registratieplicht uitdrukkelijk wordt vermeld. Dat maakt het tot een product wat ik zou trachten te vermijden, want vroeger of later kan je zo'n product ineens niet meer (volledig) gebruiken. Dat is dus los nog van de discussie over wie welke data van je heeft. Kan enkel hopen dat velen daar net zo over denken en dat dit uiteindelijk voor een ommekeer zorgt.
Jammer dat een anders overtuigend klinkend product (pun intended) zichzelf zo, in mijn opinie, uit de markt drukt.
Het gebeurt niet vaak maar hier heb ik niets aan toe te voegen. :d

Aan een kant begrijp ik het well: ik kon namelijk het audioprofiel dat ik eerder al een keer met een ander setje van ze had gemaakt opnieuw gebruiken. Maar aan de andere kant: hoeveel mensen hebben meerdere producten van ze in huis.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh