Crowdfunding gestart voor snelle StorageKey Gen2-SSD-behuizing

Lid geworden
mrt 6, 2017
De StorageKey Gen2, een externe behuizing voor SSD’s, is momenteel in ontwikkeling via een Kickstarter-campagne. Het project brengt de gebruikelijke risico’s met zich mee voor backers. Voor 164 euro, exclusief verzendkosten en eventuele invoerheffingen, kunnen geïnteresseerden een exemplaar reserveren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Buiten de Kickstarter om zal de SSD-behuizing ongeveer 189 euro

Gaan kosten?

Als je nagaat: een converter in een behuizing waarvoor je 190 euro betaalt... Nee dank je!

Is het Thunderbolt 5 dat de prijs zo opdrijft?
Ik zou het er zelf niet voor over hebben, dan maar iets langzamer en een stuk goedkoper qua behuizing.

Deze crowdfund lijkt me gedoemd te mislukken want tenzij het ding je opslag kan verdubbelen is dit een extreem bedrag voor een SSD behuizing.

Is het Thunderbolt 5 dat de prijs zo opdrijft?
Ik zou het er zelf niet voor over hebben, dan maar iets langzamer en een stuk goedkoper qua behuizing.

Die van mij is USB4 en TB3/4, kostte iets van €90.
Is ook wel aardig wat geld, maar qua snelheid krijg je ook wel wat terug. Die van mij wordt gekoeld met een stil fannetje, waardoor de drive prima blijft presteren

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh