D-Link DWP-1010/KT Review. Snel internet via 5G op vaste locaties

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nette review weer en inderdaad een hele mooie router, voor mij als eenvoudig thuis gebruiker wel behoorlijk overkill.
Wat ik wel in de gaten aan het houden ben is 5G internet voor thuis van Odido wat ze Klik&Klaar noemen.

Ik woon in de Randstad en wacht nog steeds op glas, dus als Odido dit jaar nog kan leveren ga ik draadloos.
5G binnenshuis op m'n iPhone is al een stuk vlotter dan mijn 100/30 verbinding op het koperlijntje.

Test.jpg

Ik woon in de Randstad en wacht nog steeds op glas, dus als Odido dit jaar nog kan leveren ga ik draadloos.

Ik heb zelf 4G Thuis gehad, toen het nog T-Mobile was. Ik haalde ook altijd de snelheden die beloofd werden. In een enkel geval met slecht weer, of onweer wil het signaal weleens wat slechter zijn. Maar uitval heb ik nooit gehad.
Ik had wel een Huawei ontvanger aan de buitenkant van de woning. Mocht je die keuze hebben, dan is dat zeker het overwegen waard.

deze was het: (voor 5G ben je wel een andere nodig)

Ik heb zelf 4G Thuis gehad, toen het nog T-Mobile was. Ik haalde ook altijd de snelheden die beloofd werden. In een enkel geval met slecht weer, of onweer wil het signaal weleens wat slechter zijn. Maar uitval heb ik nooit gehad.
Ik had wel een Huawei ontvanger aan de buitenkant van de woning. Mocht je die keuze hebben, dan is dat zeker het overwegen waard.

deze was het: (voor 5G ben je wel een andere nodig)
Thnx, zoiets zou eventueel wel een optie zijn, maar ik verwacht dat Odido er een goede router bijlevert voor binnen als ze deze abonnementen gaan aanbieden.
Misschien één met een optionele buitenantenne mocht het nodig zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh