Deze kookplaat geeft aan welke stappen je moet zetten om een gerecht te bereiden

Lid geworden
mrt 6, 2017
De keuken is een van de belangrijkste plekken in huis. Het bereiden van voedsel is essentieel, maar het mag natuurlijk ook lekker én verrassend zijn. Voor sommige mensen is dat een hobby, voor anderen met minder aanleg een uitdaging. Consultancy-organisatie Accenture liet onlangs in Eindhoven een voorbeeld zien van een kookplaat die je stap voor stap helpt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Of je leert gewoon hoe je moet koken... Ik denk dat dat beter is dan blind vertrouwen op techniek zonder te snappen wat er gebeurt met je eten.
Ik kook vrijwel elke avond. Mijn vrouw is vegaterier, zoonlief en ik niet. Onze zoon lust geen aardappelen. Zelf ben ik niet zo'n enorme fan van veel groentes. Dus bij ons staan meestal 5 of 6 gerecht-onderdelen op tafel: vlees/vis, vega-vervanger, aardappelen en/of pasta/rijst/noodles, warme groenten, sla. Soms heb ik 5 pitten nodig, dus dat is dan gewoon plannen dat je bv. de aardappelen of rijst al wat eerder kookt zodat je een pit vrij hebt, Vaak gebruik ik ook de airfryer en combi-oven erbij. En soms heb ik zelfs compleet verschillende complexe 8 sub-gerechten, maar ook dat lukt prima. Uiteindelijk krijg ik altijd alles even gaar en warm op tafel. Ook zonder AI-kookplaat.

Is blijkbaar nodig. Mensen worden steeds luier

Sinds ik een airfryer heb, gebruik ik die meer dan de kookplaat. Over het algemeen minder vet.
In het verleden wel vaak eens patat of een Pizza laten bezorgen. Die eerste gaan nu in de airfryer, ik kan zelf de patat kiezen, en hoe lang ik ze erin wil hebben. Die bezorgende patatboer leverde vaak zooi, die niet eens een beetje knapperig was..gewoon smerig. Ik durf ook wel te wedden dat de patat die ik nu eet gezonder/minder vet is dan via die patatboer.
Pizza's gaan in de combi magnetron/oven.
Vaak heb ik ook meer behoeften aan groenten dan aan aardappelen. die kook ik wel met de kookplaat.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh