Dit 200 euro kostend toetsenbord ziet eruit alsof het uit een PS1-game komt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Higround heeft een opvallend toetsenbord uitgebracht. Zoals de naam doet vermoeden, biedt de Basecamp 75+ Blur een 75% layout met een geblurd uiterlijk – dat lijkt alsof "het nauwelijks het laadscherm heeft gehaald". De fabrikant noemt het een eerbetoon aan bewegingen en texturen uit het tijdperk van de Sony PlayStation 1. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Allemaal leuk en aardig maar dit 200 euro kostende toetsenbord heeft de uitstraling van een €25 AliExpress E-Yooso toetsenbord wat ik hier nog in de la heb liggen.
In deze prijsklasse wil het oog ook wel wat en mag het best een beetje smoel hebben.

Reken je om naar de valuta van de PS1 tijd kom je op 440 gulden, dat koste een PS1 ook....

Qua techniek(switches) misschien goed, heb daar niet zoveel verstand van of dat de prijs rechtvaardigd.
Maar qua looks lijkt het wel een een Chinese goedkope prul.
Nee het oog wil ook wat, al zal een ander het misschien wel mooi vinden.

Ik denk dat het uitzien enigzins simpel is, maar de kwaliteit van een toetsenbord zit niet enkel in het uitzich maar hetgeen er onder de toesen zit. Ik vin dhet wel geinig maar denk dat je een gelijkaardig resultaat krijgt met toesten die je op een bekender onderstel zet ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh