Dit zouden de nieuwe kleuren van de iPhone 17-serie kunnen worden

Lid geworden
mrt 6, 2017
Met nog iets minder dan twee maanden te gaan tot de introductie van de nieuwe iPhones, komt er steeds meer informatie naar buiten. Zo zou er nu een intern document zijn opgedoken waarin alle kleuropties van de iPhone 17-serie vermeld staan. Filipe Espósito van Macworld claimt toegang te hebben gehad tot dit document, waarin de kleuren staan voor de iPhone 17, iPhone 17 Air, iPhone 17 Pro en iPhone 17 Pro Max. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Waar is de tijd dat je kon kiezen tussen zwart en wit..
Grapje natuurlijk, ik vind het een beetje jammer dat het plus model er tussen uit valt. Tenzij dat ze de prijs van de pro max drastish naar beneden bijstellen natuurlijk (grapje, dat zou Apple nooit doen natuurlijk..)

Waar is de tijd dat je kon kiezen tussen zwart en wit..
Grapje natuurlijk, ik vind het een beetje jammer dat het plus model er tussen uit valt. Tenzij dat ze de prijs van de pro max drastish naar beneden bijstellen natuurlijk (grapje, dat zou Apple nooit doen natuurlijk..)
Omdat er €400 verschil in prijs is tussen de 512GB versie van de S25 Ultra en de max ben ik uiteindelijk voor de S25 gegaan. Dat vond ik echt teveel.

Omdat er €400 verschil in prijs is tussen de 512GB versie van de S25 Ultra en de max ben ik uiteindelijk voor de S25 gegaan. Dat vond ik echt teveel.
400€ is ook veel geld natuurlijk, maar de overstap naar Android.. De integratie met ipad, apple watch en OSX zijn van die aard dat ik niet snel zal overstappen. Maar ik ga wel geen Pro kopen omdat de meerprijs de feature update niet rechvaardigd eerlijk gezegd..
Ik ben van een 8 naar een 8 plus gegaan waarna ik dan een refurbished 12 pro kocht. vorig jaar wilde ik een 16 kopen maar heb uiteindelijk voor een 15 gekozen omdat prijs/prestatie gewoon beter is. De meerwaarde in de features zag ik niet echt goed in.

400€ is ook veel geld natuurlijk, maar de overstap naar Android.. De integratie met ipad, apple watch en OSX zijn van die aard dat ik niet snel zal overstappen. Maar ik ga wel geen Pro kopen omdat de meerprijs de feature update niet rechvaardigd eerlijk gezegd..
Ik ben van een 8 naar een 8 plus gegaan waarna ik dan een refurbished 12 pro kocht. vorig jaar wilde ik een 16 kopen maar heb uiteindelijk voor een 15 gekozen omdat prijs/prestatie gewoon beter is. De meerwaarde in de features zag ik niet echt goed in.
Ben benieuwd wat voor integratie je gebruikt.

Ik heb geprobeerd om "simpel" wat filmpjes op mijn moeders ipad te zetten maar het is 1 en al frustratie met een gesloten systeem als Apple gebruikt.

Ontopic: ze maken de iphone per generatie wel lelijker zeg en duurder uiteraard.

Ben benieuwd wat voor integratie je gebruikt.

Ik heb geprobeerd om "simpel" wat filmpjes op mijn moeders ipad te zetten maar het is 1 en al frustratie met een gesloten systeem als Apple gebruikt.

Ontopic: ze maken de iphone per generatie wel lelijker zeg en duurder uiteraard.
wel ik heb het over de integratie met bijvoorbeeld een kids account, tussen je telefoon en je ipad en watch..
eigenlijk heel basic zaken, maar als je met een Android werkt vervalt dat helemaal.
Als je het enkel persoonlijk gebruikt en niet met familieleden dan is er minder drempel om toch over te stappen natuurlijk..
Video's overzetten? Dat kan toch makkelijk met een USB stick bijvoorbeeld? Ik deed het al met een lightning doc en een usb stick.. Als ie USB-c heeft gaat het natuurlijk makkelijker trouwens, dat ga ik binnenkort nog s uittesten.

Als je binnen Apple blijft wel ja :)
Als het crossplatform moet heb je b.v. Androp, Neardrop, AirDrop en de mooiste is wel LocalSend, die had ik hier ook al eens in het Linux Topic geplaatst en die is er voor Windows, Mac, Linux, Android, IOS en iPadOS, dus er hoeft geen enkel probleem te zijn met het delen van bestanden tegenwoordig want wat ik hier noem is het topje van de ijsberg.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh