Dreame breidt programma uit met nieuwe robotgrasmaaier

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag heeft het Chinese bedrijf Dreame zijn nieuwste producten voor de Europese markt gepresenteerd in Hamburg. Naast hun bekende assortiment aan stofzuigers, richt het bedrijf zich nu ook op het onderhouden van tuinen en persoonlijke verzorging. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben nog op zoek naar een robotmaaier, dus reviews zijn welkom!
In ons vorige huis hadden we ruim 800 m2 gras met een hoogteverschil van 8 meter op 50 meter tuindiepte. Dat was te veel voor een robot, dus dat deed ik gewoon met een zware benzinemaaier. Maar nu hebben we slechts 200 m2 en ook nog vrij vlak, dus eindelijk kan ik dit gaan uitbesteden :)

Ik ben nog op zoek naar een robotmaaier, dus reviews zijn welkom!
In ons vorige huis hadden we ruim 800 m2 gras met een hoogteverschil van 8 meter op 50 meter tuindiepte. Dat was te veel voor een robot, dus dat deed ik gewoon met een zware benzinemaaier. Maar nu hebben we slechts 200 m2 en ook nog vrij vlak, dus eindelijk kan ik dit gaan uitbesteden :)
Je had in je vorige tuin ook beter een skipiste kunnen beginnen. :-)

Ik sta open voor suggesties om zo'n ding te testen. We hebben hier weliswaar een tuin, maar zonder gras. Als ik het zou moeten testen dan zou het op openbaar groen moeten.

Zoiets test je niet zo eenvoudig, helaas. Je moet een soort "ringleiding" ingraven in de grond om het te maaien stuk af te bakenen. Dus je wil zoiets testen om daarna eigenlijk te blijven gebruiken. Tenzij die draad universeel is voor alle merken, dan zou je zoiets vaker en makkelijker kunnen doen. Maar dat weet ik eigenlijk niet...

Dreame claimt dat deze geen ringlieiding nodig heeft. Dat maakt het testen makkelijker, ik ben wel benieuwd hoe dit in de praktijk gaat.

Ik heb net ook even hun promo-filmpje bekeken en dat ziet er qua specs wel interessant uit.
Dus als je nog een grasveldje zoekt, staat die van mij ter beschikking. Ik wil zelfs nog wel een review schrijven ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh