Dubbelen bestanden verwijderen

A.C.Nijman

Nieuweling
Lid geworden
jul 22, 2026
Beste leden, 1X in de zoveel tijd heb ik wel een iets te veel bestanden en zie door het boom het bos niet meer, vroeger had je HDD van 10 GB maar heden den dagen 4 tot tig TB en als daar foto's en filmpjes op staan en daar een beetje mee rommelt heb je al gauw een paar files te veel 😜, en ging daarom gister de hele dag zoeken naar een programma die dubbelen bestanden opzoekt, ik dacht ei van Columbus Ccleaner die kan je gratis installeren . Nou die is de hele middag bezig geweest en die vond er een heleboel, maar toen ik wou delete deed deze er in ene keer een hele directory (ook om dat het zo fijn was uitgelegt. NOT). hierna vroeg het programma om 't opnieuw dubbelen bestanden te zoeken . Ik dacht nou laat maar, het programma gaf wel aan om als je beter resultaat wilt kunt je het kunt kopen voor een jaar, maar voor iets wat je 1 of 2x per zoveel jaar gebruikt., dat gaat mij iets te ver.
Daarom dames en heren waar is de goede tijd dat je iets kon kopen dat eenvoudig te bedienen was zoals bijv. PCtools, niet dat deze dubbele bestanden verwijderde maar die deed veel voor zijn geld en was makkelijk te bedienen en het was van jou en gaf ook updates als dat nodig was.

Iemand een idee?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh