Eerste AIO-waterkoeler van Noctua klaar voor marktintroductie in Q2 2026

Lid geworden
mrt 6, 2017
De eerste all-in-one-waterkoeler van Noctua heeft met succes de testfase voor productvalidatie doorstaan. Dat heeft productiepartner Asetek bevestigd in een persbericht. De ontwikkeling van de koeler verloopt daarmee op schema om de productie op te starten, zodat hij zoals gepland in het tweede kwartaal van dit jaar op de markt kan komen. De adviesprijs is nog niet bekend. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat ik zelf wel jammer vind is de kleur van de ventilatoren. Altijd maar die zelfde kleur welke niet bij je build past.
En voor de duidelijkheid, ik heb diverse Noctua fans voor mijn extreme ln2 setups.
Kunnen ze niet een passende kleuren leveren?

Wat ik zelf wel jammer vind is de kleur van de ventilatoren. Altijd maar die zelfde kleur welke niet bij je build past.
En voor de duidelijkheid, ik heb diverse Noctua fans voor mijn extreme ln2 setups.
Ik denk dat er later ook wel een zwarte variant komt. Overigens komen er wat leuke reviews van producten van dit bedrijf aan.

Ik ben best wel nieuwsgierig naar deze koeler omdat het misschien de eerste waterkoeling is die stil genoeg gaat zijn voor mij! De kleur maakt mij toch niet uit gezien ik maar een paar keer per jaar mijn kast open heb 😊

Ach een stille waterkoeling… ik gebruik een 3 bij 3 x 12 cm met een 4 x 1 x 12 cm full copper blok (cpu only) met een 10L water reservoir welke niet stil is.
Custom build met een custom reservoir.

Ach een stille waterkoeling… ik gebruik een 3 bij 3 x 12 cm met een 4 x 1 x 12 cm full copper blok (cpu only) met een 10L water reservoir welke niet stil is.
Custom build met een custom reservoir.
Volgens mij zijn er voor jouw systeem gewoon zwarte Noctua ventilatoren te koop.
Verder als jij een een zelfbouw hebt dan heb ik ook het vermoeden dat je echt niet zo’n kant en klaar gaat setje kopen. Want mij lijkt dit voor jouw een belangrijk onderdeel van je hobby.
Ik denk zelf dat de klandizie best wel groot kan zijn, die bruine kleur is voor sommigen kopers een trademark voor kwaliteit en service geworden.

Eerlijk, ik koop soms net die bruine ventilatoren omdat ik ze zo mooi vindt.. Over smaak en kleur valt niet te twisten ;)
Het is wat hen onderscheidt van alle andere zwarte en RGB ventilatoren (dat en natuurlijk dat ze ontzettend stil hun werk goed doen..

Eerlijk, ik koop soms net die bruine ventilatoren omdat ik ze zo mooi vindt.. Over smaak en kleur valt niet te twisten ;)
Het is wat hen onderscheidt van alle andere zwarte en RGB ventilatoren (dat en natuurlijk dat ze ontzettend stil hun werk goed doen..

Ik heb ook wel wat Noctua's. Voornamelijk 40mm fans, omdat ze zo goed passen bij de retro 486/P1 moederborden. Goede CFM en stil.
In mijn nieuwe builds moet ik er niet aan denken. Persoonlijk vind ik dat niets matcht met die bruine kleur. Of je moet verder volledig zwart gaan.

Hier zal ook wel weer een Noctua hoofdprijs aan hangen.

Ik heb ook wel wat Noctua's. Voornamelijk 40mm fans, omdat ze zo goed passen bij de retro 486/P1 moederborden. Goede CFM en stil.
In mijn nieuwe builds moet ik er niet aan denken. Persoonlijk vind ik dat niets matcht met die bruine kleur. Of je moet verder volledig zwart gaan.

Hier zal ook wel weer een Noctua hoofdprijs aan hangen.
Ja dat denk ik ook ;)

Maar ik vind net het contrast geweldig. En het is anders dan de anderen, ik vermoed dat ze daarom aan die kleuren vasthouden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh