Eerste blik op de Intel B860-moederborden van MSI en Asus: Moederborden voor Intel Ultra 200 met een aantrekkelijker prijs

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb al prijzen gezien en ben best aangenaam verrast. Ik denk dat voor wie een nieuwe Intel wenst, dat dit een hele aantrekkelijke keuze is. Volgende week mag ik de prijzen publicren.
Ik moest even heel hard lachen bij deze opmerking. Vanochtend een stapeltje Intel aandelen gekocht, niet omdat ik of iemand momenteel nog hun producten wil, maar omdat ik denk dat ze niet veel lager kunnen zakken. 🤡

Ik moest even heel hard lachen bij deze opmerking. Vanochtend een stapeltje Intel aandelen gekocht, niet omdat ik of iemand momenteel nog hun producten wil, maar omdat ik denk dat ze niet veel lager kunnen zakken. 🤡
't Is dat ik niet mag beleggen in aandelen, maar anders was ik nu ook in Intel gestapt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh