EHA Reader Awards 2025

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag is het weer zover: de Gamescom in Keulen gaat van start. Dit is ook het moment dat de lezers van negen techwebsites in Europa hun stem laten horen in de EHA Reader Awards 2025. Veel fabrikanten zijn vandaag naar het Marriot Hotel in de Gamescom-stad gekomen om te horen wie de winnaars zijn geworden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Grappig, ik ben het volledig met de lijst eens op ''Beste gaming headset'' na, de Gprox heeft in mijn ervaring niets speciaals, 3D audio werkt simpelweg niet en de bouwkwaliteit laat het een en ander te wensen over. Ik zou dan echt elk willekeurig B-merk bluetooth headset aanraden over dat. Maar dat is een mening en de meerderheid is het daar schijnbaar niet mee eens.

Ik heb op aardig wat van de winnaars gestemd, het valt dus reuze mee dat ik zo'n dwarsligger ben. :d

Grappig, ik ben het volledig met de lijst eens op ''Beste gaming headset'' na, de Gprox heeft in mijn ervaring niets speciaals, 3D audio werkt simpelweg niet en de bouwkwaliteit laat het een en ander te wensen over. Ik zou dan echt elk willekeurig B-merk bluetooth headset aanraden over dat. Maar dat is een mening en de meerderheid is het daar schijnbaar niet mee eens.
Mee eens, Eigenlijk de hele logitech lineup die gewonnen heeft is niks bijzonders en ook van matige kwaliteit na mijn mening.

De Ryzen 9800X3D meerdere malen was ook wel te verwachten natuurlijk.
Het is ook wel een beest van een CPU.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh