Eindelijk een nieuwe Apple TV? Dit weten we tot nu toe

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ben je toe aan een nieuwe Apple TV? Dan heeft Apple mogelijk goed nieuws voor je. Het populaire settopkastje heeft al ruim drie jaar geen grote vernieuwing meer gekregen — afgezien van een paar software-updates. Volgens Apple-watcher Mark Gurman (Bloomberg) staat er echter een nieuwe versie gepland voor 2025. Nu meldt ookMacRumors, op basis van een eigen bron, dat Apple de vernieuwde Apple TV nog dit jaar wil introduceren. Het huidige model zou dan uit het assortiment verdwijnen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De enige reden om m'n Apple TV te vervangen zou een aparte audio uitgang zijn op het nieuwe model, maar ik verwacht niet dat die er komt.
AI en een camera zit ik persoonlijk niet op te wachten, dat laatste zou ook weinig zinvol zijn want de Apple TV staat hier in een gesloten kast. :p

De enige reden om m'n Apple TV te vervangen zou een aparte audio uitgang zijn op het nieuwe model, maar ik verwacht niet dat die er komt.
AI en een camera zit ik persoonlijk niet op te wachten, dat laatste zou ook weinig zinvol zijn want de Apple TV staat hier in een gesloten kast. :p
Geef toe , dan kan je tenminste de binnenkant van je kast zien als er een camera op zit.
Nu moet je er zelf in kruipen😂😂😂😂😂.

Geef toe , dan kan je tenminste de binnenkant van je kast zien als er een camera op zit.
Nu moet je er zelf in kruipen😂😂😂😂😂.
Welnee, ik kan er gewoon door de achterkant in kijken als de deur dicht zit want daar zit een groot gat voor de ventilatie van de Xbox. :d

hoe relevant is een Apple TV nog in 2025? De meeste moderne televisies zijn inmiddels smart-tv’s, met ingebouwde apps als Netflix, YouTube en soms zelfs de Apple TV-app. Veel ondersteunen ook AirPlay, waardoor een los kastje niet altijd meer nodig is.
Nou, best wel relevant. Bij ons gaat een TV zeker een jaartje of 10 mee. Maar de apps op een TV functioneren meestal niet zo'n lange termijn of worden onbruikbaar traag door de oudere hardware. Wij gebruiken op geen van onze TV's de smart-functionaliteit. Dat doen we sinds jaar en dag met externe hardware zoals een Shield, een Google Chromecast with TV, etc. Die kastjes hebben ten eerste veel betere hardware op apps te draaien dan de TV en kun je ook nog eens makkelijk vervangen, mocht je iets nieuws willen, zonder meteen een nieuwe dure TV te moeten kopen.

Dus ja, ik vind dit soort kastjes behoorlijk relevant.

Ik gebruik zelf Apple TV's om dezelfde reden als Robert aangeeft. Ook op vakantie neem ik vaak een Apple TV mee om te kunnen doen wat we willen doen, zonder afhankelijkheden. Mijn Sony-TV is nu een jaar of acht oud en krijgt sinds een jaar of twee geen updates meer van Android TV

ZElfs bij een nieuwe TV zet ik een Apple TV, vind het gewoon veel handiger en vermits we altijd online kijken en nooit de tuner van de TV gebruiken is het ook nog eens veel handiger om niet al die knopjes nodig te hebben als je TV kijkt. Ik heb nu nog 1 TV die geen Apple TV heeft, dus ik kan er nog wel eentje gebruiken (op die ene TV heb ik een Chromecast met afstandsbediening staan, geen idee hoe die nu eigenlijk heet, is de vorige versie denk ik?)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh