EIZO FlexScan EV2400R aangekondigd: energiezuinige 23,8-inch zakelijke monitor met 100 Hz

Lid geworden
mrt 6, 2017
EIZO heeft de FlexScan EV2400R gepresenteerd, een nieuwe zakelijke monitor die is bedoeld als opvolger van de EV2460. Het model richt zich op moderne kantooromgevingen en combineert een gangbaar 23,8-inch formaat met een zeer laag energieverbruik. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik kan maar 1 nadeel bedenken voor zowat alle monitors van Eizo (en dat is eigenlijk een nadeeel voor Eizo zelf) en dat is dat ze niet stuk te krijgen zijn.. Ik kocht mijn huidige monitors voor een prikje bij Eizo zelf, ze waren toen in demo gebruikt bij Eizo en dus el aan paar jaar oud, ik gebruik deze nog steed gedurende zowat 12-14u per dag. (EV2450 met 18000 en 18850 branduren, dat is zo'n 800 dagen continu gebruik) en eerlijk is eerlijk, de kwaliteit is nog altijd op hetzelfde hoge niveau.
Deze 2400R is daar nu de opvolger van, en voor een prijs die eigenlijk ook wel redelijk betaalbaar is voor "gewone" gebruikers. Wat mensen die dan weer enkel op prijs kopen wel vergeten is dus hoe lang die meegaan..

Ik kan maar 1 nadeel bedenken voor zowat alle monitors van Eizo (en dat is eigenlijk een nadeeel voor Eizo zelf) en dat is dat ze niet stuk te krijgen zijn.. Ik kocht mijn huidige monitors voor een prikje bij Eizo zelf, ze waren toen in demo gebruikt bij Eizo en dus el aan paar jaar oud, ik gebruik deze nog steed gedurende zowat 12-14u per dag. (EV2450 met 18000 en 18850 branduren, dat is zo'n 800 dagen continu gebruik) en eerlijk is eerlijk, de kwaliteit is nog altijd op hetzelfde hoge niveau.
Deze 2400R is daar nu de opvolger van, en voor een prijs die eigenlijk ook wel redelijk betaalbaar is voor "gewone" gebruikers. Wat mensen die dan weer enkel op prijs kopen wel vergeten is dus hoe lang die meegaan..
Het oudste scherm dat ik in gebruik heb is een Dell 2408WFP.... uit 2008;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh